پیگیری کمیته نظارت بر تشکل‌های دانشجویی پیام نور در سال جاری

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور از پیگیری کمیته نظارت بر تشکل‌های دانشجویی پیام نور که از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است، خبر داد.

کریم نجفی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در گفتگو  با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم است، اما این تشکل‌ها به دلیل نیمه حضوری بودن کمتر فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: با این وجود زمینه‌ای فراهم شده است و کمیته نظارت بر تشکل‌های دانشجویی که نماینده وزیر، رئیس دانشگاه، نماینده مقام معظم رهبری از اعضای آن هستند در سازمان مرکزی تشکیل شده است.

نجفی بیان کرد: با توجه به شعاری که توسط مقام معظم رهبری برای 93 تعیین شد دانشگاه پیام  نور سعی کرده در کار آفرینی و تولید دانش موثر باشد در همین راستا صحبت‌هایی بین دانشگاه پیام نور و صندوق حمایت از پژوهشگران و مبتکران و معاونت فناوری ریاست جمهوری برای مشارکت دانشگاه و صنعت صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به توسعه فعالیت‌های بین المللی  این دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه پیام نور در حال حاضر دارای سه شعبه بین الملل در قشم و کیش و عسلویه است و قصد دارد با توجه به نظر وزیر علوم مبنی بر این که دانشگاه پیام نور باید فعالیت‌های بین المللی خود را توسعه دهد این شعبات را در جلفا و اروند ایجاد کند. همچنین این دانشگاه دارای 16 نمایندگی در خارج از کشور است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار