کرمان؛

امضای تفاهمنامه بین ادارات کل زندان و فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان

به منظور فراهم کردن زمینه لازم برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در زندان ها تفاهمنامه مشترکی به امضای مدیران ادارات کل زندان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مدیر کل زندان ها یکی از رسالت های مهم سازمان زندان ها را اصلاح و تربیت و ایجاد فعالیت های فرهنگی و هنری در زندان ها دانست و گفت: رویکرد و چشم انداز سازمان زندان ها نیز در همین راستا است.

علی ولی نیا با اشاره به اینکه مددجویان در زندان ها اوقات فراغت زیادی دارند، افزود: با برنامه ریزی فرهنگی زندانیان در بخش های مختلف می توانند به صورت بهینه از فرصت ها استفاده کنند و اوقات فراغت مددجویان به صورت مطلوب پر شود.

وی ابراز امیدواری کرد: مددجویان با استفاده از این مزایا بتوانند بازگشتی سعادتمندانه به آغوش خانواده و جامعه داشته باشند.

ولی نیا خاطرنشان کرد: با کار و سرمایه گذاری در بخش اصلاح و تربیت مددجویان علاوه بر متنبه شدن مددجویان، عموم مردم نیز بهره مند شده و شاهد امنیت و سلامت بیشتر در جامعه خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم گفت: در صورت هماهنگی دستگاه های فرهنگی ،اجتماعی و حمایتی در ارائه خدمات و فعالیت ها با مشکلات کمتری مواجه هستیم و به سمت جامعه ای ایده ال تر و مطلوبتر گام برخواهیم داشت.

محمدرضا علیزاده افزود: شورای فرهنگ عمومی استان می تواند گام مهمی در این راستا بردارد و حضور و عضویت اداره کل زندان های استان در این شورا می تواند در جهت تعامل بیشتر و رفع مشکلات نتیجه بخش باشد.

در پایان ،تفاهم نامه همکاری به امضاء مدیران اداره کل زندان ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رسید.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: امضا ، تفاهمنامه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.