ایجاد فضای اسلامی در نیروی انتظامی ضروری است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در راستای تأمین امنیت در کشور باید به ایجاد فضای اسلامی در درون سازمان نیروی انتظامی توجه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قم؛سردار اسکندر مؤمنی در دیدار با آیت الله نوری همدانی ضمن برشمردن اولویت‌های فعالیت نیروی انتظامی در کشور عنوان کرد: تأمین امنیت عمومی برای آحاد مردم جامعه، تأمین امنیت در مرزهای کشور، مبارزه با مواد مخدر در حوزه ورود، قاچاق و خورده فروشی و همچنین امنیت اخلاقی از جمله اولویت‌ها است.
 
وی توجه صیانت و پیشگیری و همچنین بصیرت افزایی را از جمله اولویت‌های درون سازمانی نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: به شکل متمرکز در سال ۱۲ هزار نفر از ارگان نیروی انتظامی در قم دوره‌های بصیرت افزایی را طی می‌کنند.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: از ابتدای شکل گیری دوره‌های بصیرت افزایی تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در قم دوره‌های مختلف بصیرت افزایی را گذرانده‌اند.
 
وی به امنیت موجود در کشور اشاره و آن را نعمتی از سوی خداوند دانست و افزود: در راستای تأمین امنیت در کشور باید به ایجاد فضای اسلامی در درون سازمان نیروی انتظامی توجه شود.


انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: انتظامی ، جانشین ، پلیس ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.