آب رسانی روستایی مهمترین اولویت وزارت نیرو در سال جدید

معاون آّب و آبفای وزیر نیرو گفت: تامین نیازهای مردم در روستا از اصلی ترین اهداف دولت می باشد که در این راستا آب رسانی روستایی باید در راس امور وزارت نیرو قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون آب و آبفای وزیر نیرو با حضور در جمع مدیران ارشد در جریان فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته گفت: ما باید نسبت به تربیت و پرورش مدیران آینده اقدام کنیم، کشور نباید از نظر مدیر در کمبود قرار گیرد.

وی ادامه داد: کاهش هزینه‌ها، بهبود کیفیت و حرکت رو به سوی بهره‌وری از دیگر اقدامات مهم در امور آب و فاضلاب است به طوری که با همکاری و همفکری همه اعضای خانواده وزارت نیرو شاهد روزهای بهتری در خدمات‌رسانی شرکت‌های آب و فاضلاب خواهیم بود.

میدانی اظهار داشت: روستاهای تحت پوشش از جمله تکمیل پنج مجتمع آب‌رسانی در سطح روستاهای استان تهران، مطالعات فاضلاب 23 روستای بالادست سد ماملو، اجرا و جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب امامزاده داود شهرستان تهران، سعیدآباد شهرستان پردیس، نیکنامده شهرستان شمیران قرار گرفت.

 معاون وزیر نیرو گفت:  تامین نیازهای مردم در روستا از اصلی ترین اهداف دولت می باشد که در این راستا آب رسانی روستایی باید در راس امور وزارت نیرو قرار گیرد.

میدانی همچنین از اقدامات اساسی در خصوص بالا بردن کیفیت آب شرب روستاهای جنوب استان تهران، کنتور گذاری تمامی مخازن آب شرب و مطالعات تامین آب روستاهای استان تهران برای افق سال 1425، از زحمات و تلاش‌های مجموعه مدیران و همکاران آبفار استان تهران تشکر و قدردانی کرد.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو با اشاره به اعتبارات و بودجه پیشنهادی سال 95 گفت: رقم اعتبارات در سال آینده به طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به سال‌های قبل افزایش خواهد داشت.

او تاکید کرد: حتی یک ریال هزینه از جیب مردم امانتی است در دستان ما و موظف هستیم به بهترین نحو این پول را در راستای تامین نیازهای مردم عزیز روستایی مصرف کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به اهمیت نیروی انسانی و  آموزش پرسنل تاکید کرد و افزود: ما باید نسبت به تربیت و پرورش مدیران آینده اقدام کنیم، کشور نباید از نظر مدیر در کمبود قرار گیرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار