کردنوری: منتظر دریافت لیست مظلومی هستیم/ حمایت‌های ویژه از تیم همچنان ادامه دارد

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: منتظر دریافت لیست سرمربی تیم هستیم تا براساس آن بازیکنان مورد نیاز را برای نیم فصل دوم جذب کنیم.

کردنوری: منتظر دریافت لیست مظلومی هستیم/ حمایت‌های ویژه از تیم همچنان ادامه دارد
عباس کردنوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره گفت: جلسه بسیار مفیدی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و به طور کلی وزیر ورزش در نظر داشت در ریزه‌کارهای باشگاه استقلال قرار گیرد. درباره موضوعات مختلفی در جلسه امروز به بحث و تبادل نظر پرداختیم و تعامل قابل قبولی بین مدیرعامل و هیأت مدیره وجود دارد.

هیأت مدیره نیز در جلسه امروز از نتایج خوبی که استقلال تا به اینجا کسب کرده تشکر کرد و قرار شد حمایت‌های ویژه همچنان برای نیم فصل دوم و نتیجه گرفتن تیم نیز ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آیا مظلومی لیست بازیکنان مورد نیاز را ارائه داده است یا خیر افزود: هنوز لیست خریدی از سوی مظلومی بر ما ارائه نشده است و ما منتظر دریافت لیست هستیم تا براساس آن بازیکنان مورد نیاز  برای نیم فصل دوم جذب شوند به طور کلی تجربه بازیکنان خارجی در استقلال خوب نبوده و ما نیز سعی خواهیم کرد کمتر به جذب بازیکنان خارجی بپردازیم ابتدا باید در نظر گرفت که 90 درصد بازیکنان داخلی با تیم‌های خود قرارداد دارند و تیم‌ها نمی‌خواهند بازیکنانشان را از دست بدهند تا به نوعی تیمشان تضعیف نشود.

وی ادامه داد: حکم سرپرستی می‌تواند در چند مرحله تمدید شود اما این موضوع به نظر وزیر بستگی دارد.
کردنوری درباره عدم حضوری نظری جویباری در باشگاه استقلال توضیح داد: نظری جویباری همچنان فرد اولی است که برای مذاکره با بازیکنان صحبت‌های لازم را انجام می‌دهد و بحث قهرکردن ایشان هم درست نیست.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره ناراحتی بودن پرویز مظلومی پس از خروج از جلسه اظهار داشت: مظلومی ناراحت نبوده و مشکلی در این زمینه وجود نداشته احتمالا مظلومی ژست گرفته بود.

وی در خصوص شکایت کرار از استقلال عنوان کرد: این بازیکن از استقلال خارج شده و نمی‌دانم نظر او چیست اما فکر نمی‌کنم بحث خاصی باشد و باشگاه تمام مراحل تسویه حساب با او را انجام داده است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پایان در خصوص انتخاب رئیس آکادمی استقلال گفت: هنوز برای بحث آکادمی فوتبال استقلال به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و در جلسه امروز فرصت نشد در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار