زنجان؛

مشارکت مردم با پلیس از جرايم جلوگيری می كند

جانشين فرمانده انتظامی استان گفت: حضور آگاهانه و موثر مردم می تواند از بروز بسياری از جرايم در جامعه جلوگيری كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفری صبح امروز با تاكید بر لزوم همراهی مردم با پلیس در تامین امنیت، گفت: داشتن آمادگی بالا برای انجام ماموریت ها از ضروریات پلیس مقتدر است كه باید این امر با جدیت تمام در برنامه ها گنجانده شود.

این مقام انتظامی افزود: یکی از عرصه های مهم مشارکت مردم، همراهی با پلیس در تامین امنیت و مقابله با ناامنی است، بدین معنی که حضور آگاهانه و موثر مردم می تواند از بروز بسیاری از جرایم در جامعه جلوگیری كند.

جعفری خاطر نشان كرد: موفقیت نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها به دلیل داشتن نیروهای كارآمد، سالم از نظر جسمی، روحی، فكری و با آمادگی جسمانی و نظم و انضباط بالا است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر و تشكر از فعالیت ها و تلاش های كاركنان، گفت: با توجه به فشارهای اقتصادی و تحریم دشمنان باید سطح هوشیاری و آگاهی خود را نسبت به مقاصد دشمنان بالا ببریم.

این مقام انتظامی با اشاره به تاثیرات منفی وقوع جرایم در جامعه، تصریح كرد : پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه موضوعی است که نیازمند مشارکت و همکاری مردم و دستگاه ها است.

جعفری با تاكید بر انجام صحیح ماموریت ها و رعایت نظم و انضباط، افزود: انجام صحیح ماموریت ها باعث رضایت مردم از عملكرد پلیس می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: امروز نیروی انتظامی توانسته به وظایف ذاتی خود كه همانا استقرار نظم و امنیت در جامعه و مبارزه قاطع با مخلان امنیت است به نحو مطلوبی عمل كرده و آسایش و آرامش نوید بخشی را به مردم هدیه دهد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: مشارکت ، پلیس ، جرایم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.