اصفهان؛

مخلان امنیت در خیابان رازی شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مخلان نظم و امنیت در خیابان رازی شاهین‌شهر در مدت کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رجبعلی مختاری در خصوص درگیری عوامل شرارت در شاهین‌شهر اظهار کرد: عوامل درگیری اخیر در شاهین‌شهر 5 نفر با یک خودروی 206 و دو موتورسیکلت بوده‌اند که به دلایلی باهم درگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه حادثه درگیری مربوط به اواسط شب، یک‌شنبه هفته جاری بوده است، افزود: این افراد با قداره با هدف قدرت‌نماییبه درگیری باهم در خیابان رازی شهرستان شاهین‌شهر می‌پردازند و به همین دلیل با قداره‌های خود به خودروهای مردم آن منطقه خسارت وارد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: جرائم خشن این عوامل شرارت باعث به وجود آمدن رعب و وحشت در دل شهروندان شاهین‌شهری می‌شوند که نیروی انتظامی با شگردهای خاص پلیسی مختلف، این افراد را در کمتر از 24 ساعت دستگیر و سپس تحویل مراجع قضایی می‌دهد.

وی در پایان تأکید کرد: شهروندانی که این افراد شرور به خودروهایشان خسارت وارد کرده بودند، شکایت‌های خود را اعلام کردند که پرونده‌های این افراد در حال پیگیری است و به مراجع قضایی ارسال شده‌اند تا خسارات از متهمان این حادثه اخذ شود .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.