رئیس هیئت پزشکی ورزشی قزوین از افتتاح کلینیک تخصصی فیزیوتراپی برای ورزشکاران در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سیدسعید اسکویی  گفت: هیئت پزشکی ورزشی قزوین به صورت مداوم خدمات پزشکی را به ورزشکاران استان قزوین ارائه می‌دهد که از جمله این خدمات می‌توان به افتتاح پروژه کلینیک تخصصی فیزیوتراپی این هیئت اشاره کرد.

وی افزود: این کلینیک تخصصی برای ورزشکارانی که بیمه ورزشی داشته باشند راه‌اندازی شده است و حدود 40 جلسه فیزیوتراپی رایگان ارائه می‌کند، البته پذیرش برای عموم افراد در صورت داشتن وقت قبلی آزاد است و از این افراد هزینه کمی دریافت می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قزوین اضافه کرد: این کلینیک تخصصی به طور عملی فعالیت خود را از مهرماه سال جاری در شیفت صبح با ظرفیت یک پزشک فیزیوتراپیست که دارای مدرک ارشد فیزیوتراپی ورزشی است آغاز کرده، اما در حال حاضر به صورت رسمی افتتاح نشده است.

اسکویی ادامه داد: کلینیک تخصصی فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی استان قزوین در یکی از سالن‌های ورزشگاه ورزشی الغدیر راه‌اندازی شده است و در 29 دی‌ماه جاری به صورت رسمی با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای این پروژه خاطرنشان کرد: به طور تقریبی می‌توان گفت برای خریداری دستگاه‌های موردنیاز 800 میلیون ریال و برای پارتیشن‌بندی نیز حدود 100 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قزوین اضافه کرد: همچنین با دو مرکز فیزیوتراپی قرارداد بسته شده است و ورزشکاران می‌توانند مطابق سلیقه خود از خدمات آنها به صورت رایگان برخوردار شوند.

اسکویی یادآور شد: طی چهار ماه گذشته که این کلینیک آغاز به‌ کار کرده حدود 300 خدمت فیزیوتراپی به ورزشکاران آقا و خانم ارائه شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.