قزوین ؛

طلاب حوزه های علمیه قزوین اعدام شیخ نمر را محکوم کردند

طلاب حوزوه های علمیه قزوین به همراه اصناف و گروههای مختلف مردم با تجمع در مقابل مدرسه علمیه شیخ الاسلام اعدام شیخ نمر را محکوم کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛ همزمان با سراسر کشور جمعی از طلاب حوزه های علمیه قزوین به همراه اصناف و گروههای مختلف مردم با تجمع در مقابل مدرسه علمیه شیخ الاسلام با سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود، آل سعود نوکر آل یهود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اعدام شیخ نمر توسط حکام آل سعود اعلام کردند.

در این مراسم  مدیر حوزه های علمیه قزوین گفت: آل سعود منجی منویات استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است و با راه انداختن جنگ در یمن، عراق و سوریه و سرکوب هر گونه آزادی خواهی و فعالیت های مرتبط با حقوق بشر ثابت کرد هیچ بویی از انسانیت نبرده و با شهادت شیخ نمر مسلمانان را عزادار و دشمنان را خوشحال کرده است.

حجت الاسلام عباسی بیان کرد:  مصائب و مشکلات فراوانی که این مجاهد راستین در زندانهای آل سعود تحمل کرد خوی ددمنشی آل سعود را نشان داد و مسلمانان با لبیک گویی به اباعبدالله راه بلند این مجاهد نستوه را که جهاد و شهادت است ادامه می دهند.

وی گفت: هر روز مومنان در عراق، سوریه و یمن و مدافعان حرم فضای جامعه را با شهادت عطرآگین می کنند و راه شهدات همیشه باز است. مردانی الهی در آن گام برمی دارند.

مدیر حوزه های علمیه قزوین ضمن تشکر از طلاب و گروههای مختلف مردم برای حضور در این تجمع تصریح کرد: راه شهادت و جهاد ادامه دارد و تعظیلی ندارد و خدواند هم در سوره آل عمران فرموده که مومنان هرگز به خود سستی راه نمی دهند زیرا همواره در مرتبه اعلی هستید و خوار نخواهد شد.

وی اظهارداشت: اگر بتوانیم جهاد و شهادت را بدرستی تبلیغ کنیم دنیای امروز با بصیرت پیام شیح نمر را بدرستی درک خواهد کرد و ارزش قائد مجاهد از قائد مومن بالاتر است.

حجت الاسلام عباسی در پایان با بیان بخشی از زندگی شیخ نمر و هجرت وی به ایران و سوریه و تحمل سختی های فراوان گفت: مردانی چون شیخ زکزاکی، سید حسن نصرالله و شیخ نمر از قائمان و مجاهدان الهی هستند که با دریافت درست پیام اسلام و ائمه از جایگاه والایی در نزد خداوند برخوردارند.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.



 
برچسب ها: تجمع ، طلاب ، محکوم ، شیخ نمر ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.