اردبیل؛

اجرای طرح کشت زعفران و سماق در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت:‌ در راستای اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی و برای مشارکت مردم طرح کاشت زعفران و سماق در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهامت هدایت   اظهار داشت: خدمت به مردم جزء وظایف ذاتی ما بوده ولی اینکه در برابر تخریب‌کنندگان جنگل و مرتع بخواهیم قصور و کوتاهی داشته باشیم، هرگز مورد قبول و پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه جلوگیری از هدر رفت وقت و مدیریت زمان و بررسی مسائل و مشکلات بهره‌برداران و مرتعداران شهرستان مشگین‌شهر از اهداف اصلی است، افزود: تعامل و ارتباطی که ما با مردم برقرار می‌کنیم از جنس تعامل قانونی و خدمت بی‌منت است که به طور قطع رضایتمندی بیشتری را به دنبال دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، صیانت از اراضی ملی است که در این راستا 6 اکیپ گشت و کنترل برای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان مشگین‌شهر فعال شده است.

هدایت افزود: در راستای اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی و برای مشارکت مردم طرح کاشت زعفران و سماق در حال اجرا بوده و کسانی که در قالب ماده سه آمادگی فعالیت در این زمینه را دارند به ویژه فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی می‌توانند از آن استفاده کنند که دارای درآمد اقتصادی است.

وی با اشاره به بخش گردشگری بیان کرد: با توجه به اینکه مشگین‌شهر جزو قطب‌های گردشگری در استان و کشور بوده در چهارچوب قانون حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.