مستند زندگی «اینانلو» نیمه کاره ماند

فواد صفاریان‌پور در حال ساخت مستندی از زندگی محمد‌علی اینانلو بود که با در‌گذشت او نیمه‌کاره ماند.

فواد صفاریان‌پور کارگردان و مجری برنامه‌های تلویزیونی در خصوص درگذشت محمدعلی اینانلو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خیلی متأسفم؛ حیف و صد حیف که آقای اینانلو از بین ما رفتند. من خبر فوت او را امروز صبح شنیدم و بسیار متأثر شدم.

وی ادامه داد: از مدتی پیش ساخت یک مستندی را آغاز کرده بودم که در مورد زندگی و بیوگرافی آقای اینانلو بود. اما متأسفانه و افسوس که این کار نیمه کاره ماند.

صفاریان‌پور بیان کرد: اینانلو را از کودکی می‌شناختنم. او معلم ما بود. از همان هنگامی که برنامه تلویزیونی «با طبیعت» را تماشا می‌کردیم. در این کار تصویری از او پخش نمی‌شد و فقط صدای وی را می‌شنیدیم. صدایی که نریشن‌های برنامه را می‌خواند. دیدن این برنامه مانند یک کلاس آموزشی بود که ما در کارمان داشتیم.

مجری و کارگردان برنامه «چرخ» عنوان کرد: بعد‌ها که شرایط همکاری با آقای اینانلو به وجود آمد، برای اولین بار در برنامه «مردم ایران سلام» در خدمت او بودیم. کار بعدی مستند «در تلاطم» نام داشت که آقای اینانلو راوی آن بود. این کار مستندی در مورد نفت بود که برای شبکه چهار تهیه شده بود. همکاری‌های بعدی در برنامه‌هایی چون: برنامه تلویزیونی «تیک تاک»، «مدار بسته»، «طلوع» و «1/618».

وی افزود: البته قرار بر این بود تا آقای اینانلو به برنامه «چرخ» ملحق شوند که متأسفانه دیگر این اتفاق نخواهد افتاد.

صفاریان‌پور در پایان گفت: هر وقت از آقای اینانلو می‌پرسیدم که حالتان چطور است، می‌گفتند: «ماشاءالله خوبم، مثل یک تکه ماه».



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.