همدان؛

دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای استان همدان نصب‌ شد

مدیرکل حمل‌ونقل پایانه‌های استان همدان از نصب ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نصرت‌الله حیدری بابیان اینکه پوشش ترافیک جاده‌ای استان همدان به صورت آنلاین ترددها را به ثبت می‌رساند، گفت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای استان همدان نصب‌شده است.

وی بابیان اینکه تمام راه‌های شریانی استان همدان تحت پوشش دوربین‌های کنترل سرعت قرارگرفته است، افزود: همچنین برای اعمال قانون عکس و فیلم تخلفات رانندگی در اختیار پلیس راهور قرارگرفته است.

وی با اعلام نیاز ۴۰ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای استان همدان، عنوان کرد: نصب دوربین‌های ثبت تخلف هوشمند بوده و با آخرین تکنولوژی روز صورت می‌گیرد.

حیدری عنوان کرد: نصب هر دوربین ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بردارد و علیرغم این مهم یکی از برنامه‌های حمل‌ونقل و پایانه‌ها مجهز کردن تمامی مسیرهای به دوربین ثبت تخلف در سال آینده بوده که برای تحقق این امر به ۳۰ تا ۴۰ دوربین نیاز است.

مدیرکل حمل‌ونقل پایانه‌های استان همدان همچنین با بیان اینکه ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان همدان فعال است، گفت: ۱۴ مجتمع جدید نیز در حال احداث و پیگیری روند اداری است.

وی اضافه کرد: طبق استانداردها باید هر ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر یک مجتمع بین‌راهی وجود داشته باشد که با بهره‌برداری از مجتمع‌های در حال احداث به این آمار دست می یابیم.

انتهای پیام/ز

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.