تلویزیون میزبان برنامه های جدید می شود

«قاصدک» و «همیشه خونه» عنوان برنامه‌های جدیدی است که بزودی به روی آنتن سیما می‌روند.

شیرین صمدی مجری برنامه‌های تلویزیونی در خصوص جدیدترین برنامه‌های تلویزیونی تدارک دیده شده که در آن‌ها حضور داشته است، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «قاصدک» عنوان برنامه جدیدی است که در حال ضبط آن هستیم. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک و بنیاد شهید است. اجرا در «قاصدک» و همکاری با یک تیم خلاق و کاربلد و البته حضور مهمان‌های متفاوت و شیوه پرداخت و گفتگو با مهمانان، برای من سرشار از تجربه است.

وی افزود: در «قاصدک» به گفتگو با انسان‌های موفق و تأثیرگذار در جامعه می‌پردازیم. افرادی که جزو جانبازان و خانواده عزیز شهدا هستند و همیشه برای ما ارزشمند و قابل احترام خواهند بود.

مجری «سیمای خانواده» اظهارداشت: تاکید اصلی ما در برنامه «قاصدک»، معرفی انسان‌هایی است که با روحی بزرگ و وجود همه سختی‌ها، دست از تلاش بر نداشته‌اند و همچنان قلبشان برای ایران می‌تپد. در این برنامه دو گروه مهمان داریم. یک بخش از گفتگوهای برنامه در خانه‌ای با طراحی صحنه دهه شصت خواهد بود و بخش دیگر در دکور دهه نود.

وی عنوان کرد: فرمت برنامه «قاصدک» شبیه برنامه‌های تلویزیونی گذشته نیست. من در «قاصدک» مجری بازیگر هستم و همه مدعوین مهمان خانه من هستند که امیدوارم بعد از پخش، تماشای این برنامه برای بینندگان تلویزیون هم جذاب باشد. در مجموع، تجربه این برنامه و همکاری با گروه، بسیار خوب و شیرین بوده است. کارگردان این برنامه سید وحید حسینی، تهیه کننده شاهرخ معزی و اجرای آن را من برعهده دارم.

شیرین صمدی از اجرای یک برنامه خانوادگی شبانگاهی خبر داد و گفت: «همیشه خونه» نام برنامه‌ای خانوادگی است که قرار است، شب‌ها از شبکه آموزش پخش ‌شود. تهیه‌کننده «همیشه خونه» امیر حدسنی است و گفتگوهای ابتدایی با اجرای من در این برنامه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدتی است که در تلاش برای تولید برنامه‌ای با موضوع مد و لباس ایرانی هستم که به امید خدا بزودی پیش تولید کار برای پخش در شبکه یک آغاز خواهد شد. ایده اولیه این برنامه در گفتگو با مهدی مروی و سمیرا افتخارنیا شکل گرفت و طراحی، اجرا و کارگردانی این برنامه برعهده خودم است. تهیه‌کنندگی آن را داریوش ربیعی بر عهده خواهد داشت.

وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم برنامه‌ای کاملا متفاوت و کاربردی در زمینه مد و لباس بسازیم. برنامه‌ای جریان‌ساز با همکاری همه مردم ایران.

گفتنی است؛ شیرین صمدی در اجرای نمایشنامه‌خوانی «شب هزار و یکم» در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر به عنوان بازیگر حضور داشته است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار