«شبح اپرای طهران» روی صحنه می‌رود

نمایش «شبح اپرای طهران» به طراحی و کارگردانی علی ساسانی نژاد، بزودی اجرای خود را در خانه هنرمندان آغاز خواهد کرد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی گروه؛ نمایش «شبح اپرای طهران» به طراحی و کارگردانی علی ساسانی نژاد، بزودی اجرای خود را در خانه هنرمندان آغاز خواهد کرد.

این نمایش در مورد موجود اسرارآمیزی به نام اریک است که به دلیل علاقه شدیدش به موسیقی، در اپرای پاریس ساکن می‌شود. چهره او که از کودکی مسخ شده بود، به اصرار مادرش همیشه در پشت ماسک پنهان می‌ماند و به علت ظاهر هولناک و منش غیرعادی‌اش، فردی منزوی و در حاشیه اجتماع می‌ماند و عشق برایش در آخرین تلاش،  به عدم موفقیت می انجامد و ...

در نمایش «شبح اپرای طهران»، حسین ضروری، مریم یوسف، ماریه ماشاالهی، فرود صادقی، بابک بردیا، سیاوش بابایی، هاله بهبودی، ایمان عبادیان، صابر کریمی، مهدی صبری، صحرا کیایی، مهین قاسمی و نغمه رضایی به ایفای نقش می پردازند.

دیگرعوامل نمایش عبارت اند از:

گروه کارگردانی: منشی صحنه و دستیار کارگردان: نوشین نصیری پرتوی، دستیاران کارگردان: سیاوش بابایی، بهروز پرنیان، آهنگساز: حسین ضروری، آواز: حسین ضروری و فرود صادقی، نوازندگان: حسین ضروری، مینا صابری و بهروز پرنیان، ترانه سرا و مشاور:  سیاوش بابایی، طراح لباس: آناهیتا طیبی، طراح گریم: نغمه جمالی، پوستر و بروشور: سجاد فرزانه، اجرای3D : مائده ترکیان ، اجرای نور: سعید سلطانی، سینماتوگراف: محمدرضا غلامی و روابط عمومی فاطمه رستمی.

این نمایش از 18 دیماه  تا 17 بهمن ماه در دو سانس به تهیه کنندگی گروه طراحی هنریSpro Design   در گالری بهار خانه هنرمندان اجرا می شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار