قزوین؛

حماسه ۹ دی تجدید بیعت ملت با نظام و رهبری بود

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: حماسه ۹ دی تجدید بیعت با رهبری بود و موجب نا امیدی و حقارت دشمنان و وحدت و انسجام ملت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سردار محمد شاهرخی در  بزرگداشت حماسه ۹ دی  اظهار کرد: حماسه شکوهمند یوم الله ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی و روز بصیرت و میثاق ملت ایران با ولایت است.

وی تصریح کرد: حماسه ملت ایران در ۹ دی این پیام را برای همه دشمنان  و ایادی استکبار جهانی داشت که ملت ایران راه خود را شناخته و هر گونه نفوذ و توطئه علیه ملت ایران و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا را تا پای جان حفظ کرده و همیشه پشتیبان ولایت بوده و خواهد بود.

سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: ۹ دی مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود و این روز تصویر واقعی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی وتصویری از سد نفوذ مقابل دشمن بود.

فرمانده سپاه استان عنوان کرد: حضور میلیونی آحاد مردم در این حماسه بزرگ، بساط فتنه گران و آشوب طلبان و دشمنان را در هم پیچید و عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور رساند.

وی به توطئه های دشمنان علیه این انقلاب بر امده از خون شهدا اشاره کرد و گفت: ملت همیشه بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و خطرناک ۱۳۸۸ سربلند خارج شدند اما باید هوشیار بود که فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی نداشته و تا وقتی که سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می رود دشمن برای آن توطئه می کند.

سردار شاهرخی تصریح کرد: امروز دشمن با شیوه های مختلف علیه موازین و آرمانهای این انقلاب در حال توطئه چینی بوده که اصل دشمن شناسی در این برهه بسیار ضروری و مهم است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: حماسه ، تجدید ، بیعت ، نظام ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.