حجت الاسلام شیرازی؛

ولایت فقیه مانند سپر از نظام محافظت می‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمن نتوانست با جنگ سخت به ایران لطمه بزند چون ولایت فقیه مانند سپر از نظام محافظت می‌کند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و همچنین حماسه نهم دی ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، صبح امروز در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)  برگزار شد.

حجت الاسلام علی شیرازی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع) با اشاره به حماسه نهم دی ماه سال 88 اظهار داشت: دشمنان انقلاب پس از تحمیل یک جنگ هشت ساله به ملت ایران، فهمیدند که نمی‌توانند با جنگ سخت در برابر مردم ایران موفقیتی کسب کنند و به همین دلیل پا به عرصه جنگ نرم گذاشتند و دریافتند که ولایت فقیه برای شیعه یک سپر است و باید ولایت فقیه را کم رنگ کنند و فرهنگ عاشورا و مهدویت را از بین ببرند تا از این طریق فکر و اعتقاد ملت ایران را مورد هجوم قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: فتنه سال 78 تدوین برنامه‌ای بود شبیه اتفاقی که در شوروی سابق انجام شده بود که حوادث کوی دانشگاه در آن فتنه به وجود آمد و مردم در 23تیر78 علیه این حرکت اقدام کردند و این فتنه خاموش شد و در سال 88 نیز دشمنان با برنامه‌ریزی شبیه آنچه در گرجستان اتفاق افتاده بود با اسم رمز تقلب در انتخابات وارد عمل شدند و قبل از انتخابات راه‌اندازی کمیته صیانت از آراء را کلید زدند و شایعه تقلب را اشاعه دادند که این فتنه هم با تدبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و حضور حماسی مردم، عقیم ماند.

وی افزود: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند آنهایی که در سال 88 در مقابل رای مردم ایستادند بارها در جلسات خصوص گفته‌اند که تقلبی در انتخابات صورت نگرفته بود اما با این وجود به این امر اعتراف نمی‌کنند و از مردم عذرخواهی نمی‌کنند.

حجت الاسلام شیرازی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: هدف در فتنه سال 88 براندازی نظام، مبارزه با دین و هدف گرفتن ولایت فقیه بود و مردم با حضور خود با یک حرکت عظیم نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند و اکنون روز به روز به عظمت ملت بزرگ ایران افزوده می‌شود که این‌ها نتیجه رشادت ملت ایران در 23تیر78 و 9دی88 است که دشمن ملت ایران را مایوس و ناامید کرده است.



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار