اصفهان؛

افتتاح موزه علوم و فنون در اصفهان

موزه علوم و فنون ویژه دانش آموزان در باغ جوان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جمالی نژاد در مراسم افتتاحیه موزه علوم و فنون در اصفهان گفت: همواره شهرداری اصفهان در راستای اجرای طرح های مختلف در محلات محروم گام برداشته است و داشتن تنوع کاربری از لحاظ ترافیکی خدماتی و فرهنگی در دستور کار قرار داده شده.

شهردار اصفهان افزود احداث خیابان باغ مشهد در منطقه جنوب شرقی اصفهان می تواند راه حل کاهش ترافیک خیابان بزرگمهر باشد که این پروژه چندین ماه زمان برای آزادسازی زمین های اطراف و هزینه ایی بالغ بر 27 میلیارد تومان در برداشته.

وی از راه اندازی 2 پل مکانیزه در نواحی پر تردد منطقه 4 برای فزایش ایمنی ساکنین خبر داد و تصریح کرد اجرای چنین طرح هایی نوید خوبی برای رسیدن هر چه سهل تر به چشم انداز 2014 کشور می باشد.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه اصفهان شهری دانایی محور و دانش پایه است خاطر نشان کرد: شهر دانایی محور نیازمند افزایش دانش در حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری است وبرای رسیدن به این مهم آموزش سنین پایه را در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: ما هیچگاه منکر کمبود تجهیزات و امکانات آموزشی در برخی از مراکز آموزشی نبوده ایم و با تمهیدات اندیشیده شده اردوهایی علمی با هدف انجام آزمایش مشاهده و استفاده از مربیان را در موزه علوم و فنون در اختیاردانش آموزان قرار داده ایم.

وی ادامه داد: برای داشتن شهر دانایی محور باید نوآوری در میان جوانان آن تبلور داشته باشد به همین منظور تست خلاقیت دانش آموزان در مراکزعلوم و فنون بروز و ظهور پیدا خواهد کرد و شهری پیشگام و پیشرو خواهیم داشت.

شهردار اصفهان مشارکت مردم را در اجرای طرح های این سازمان ضروری دانست و یادآور شد: مشارکت شهروندان هزینه ها را کمتر خواهد کرد و کاهش هزینه ها نوعی درآمد زایی است.

گفتنی است، در هشتمین هفته افتتاح پروژه های شهرداری اصفهان امروز 3 پروژه منطقه 4 بیش از 352 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.