غیبت سه مهره موثر پیکان در دیداری حساس

تیم والیبال پیکان تهران امروز در غیاب سه بازیکن کلیدی تیمش به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مردان در حالی امروز برگزار خواهد شد که دو تیم بالانشین پیکان تهران و بانک سرمایه برگزار کننده حساس‌ترین دیدار این هفته خواهند بود.
این دو تیم که از حضور مهره‌های ملی‌پوش در ترکیب خود بهره می‌برند، در حالی امروز از ساعت 16و30 در خانه والیبال تهران مقابل هم صف‌ آرایی خواهند کرد که تیم والیبال پیکان سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت.
پیکانی‌ها که در حال حاضر در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار دارند، تنها شکست خود در طول این مسابقات را برابر همین بانک سرمایه متحمل شدند و حالا در صدد هستند آن نتیجه را جبران کنند. با این حال عدم حضور سه بازیکن تاثیرگذار این تیم منجر شده است که رسیدن به این هدف برای آن‌ها کمی دشوار شود.
امیر غفور و رضا صفایی دو بازیکن تیم پیکان هستند که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم خود را در این دیدار حساس همراهی کنند. گفته شده است امیر غفور، پشت خط زن ملی‌پوش پیکان به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر قادر به حضور در این مسابقه نخواهد بود.
از طرفی نیکولای نیکولوف، سرعتی‌زن بلغاری تیم پیکان به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی کشورش که مسابقات انتخابی المپیک برلین را پیش رو دارند، راهی بلغارستان شده است و پیمان اکبری در این دیدار این بازیکن را هم به همراه نخواهد داشت.
حال باید دید تیم والیبال پیکان با وجود عدم حضور سه مهره مهم و تاثیرگذار خود، خواهد توانست ضمن جبران شکست دور رفت صدرنشینی خود را حفظ کند یا خیر.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار