بازیابی پوشه های بسته شده در کمترین زمان + آموزش

در این گزارش می خواهیم برنامه ای به شما معرفی کنیم که می خواهد به مشکل چند ده ساله بازیابی بسته شدن پوشه ها و برنامه ها پایان دهد!

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، فکر کنید، یک پوشه یک جایی دارید که باید فولدر، فولدر وارد شوید تا فایل یا برنامه مدنظر تان را باز کنید. بعد از مشکل فینگیلیش تایپ کردن در گوگل، شاید بازیابی پوشه ها و برنامه های بسته شده جزء یکی از معضلات بزرگ از آغاز عصر رایانه تا کنون است! امروز در در این گزارش می خواهیم برنامه ای به شما معرفی کنیم که می خواهد به این مشکل چند ده ساله پایان دهد! 

حالا قبل از شروع هر چیز خیلی ساده و سریع بگویم، اگر در هر بروزر و مرورگری، زبانه شما بسته شد، کافیست Shift + Ctrl + T را با هم فشار دهید تا تب مدنظر شما مجدد بازیابی شود. اما خب برسیم به اصل داستان.


UndoClose


بازیابی پوشه های بسته شده در کسری از ثانیه + آموزش


این برنامه ابزاری ساده است که آخرین برنامه ها و پوشه های بسته شده شما را مانیتور کرده و یک لیست ایجاد می کند. با استفاده از آن می توانید هر کدام از آن ها را بازیابی کنید.


برای استفاده از UndoClose

آن را درون یک پوشه استخراج کرده و فایل اجرایی آن را باز نمایید. پس از اجرای برنامه دو بخش Recently Closed Folders و Recently Closed Apps را مشاهده خواهید کرد. این برنامه به صورت خودکار مانیتورینگ برنامه ها و پوشه های بسته شده شما را انجام می دهد و آن ها را به ترتیب در لیست نگهداری ذخیره می کند.

بازیابی پوشه های بسته شده در کسری از ثانیه + آموزش

اکنون هنگامی که می خواهید، برنامه یا پوشه ای را بازیابی کنید، خیلی راحت Control + Shift +A (برای برنامه) و Control + Shift + F (برای پوشه) را فشار دهید. البته می توانید در صورت تمایل آن را تغییر دهید. برای تغییر کلید ها، کافیست بر روی آن کلیک کرده و پس از وارد کردن هر ترکیب، بر روی Change کلیک کنید.

بازیابی پوشه های بسته شده در کسری از ثانیه + آموزش

اکنون با هر بار فشردن کلید ها، برنامه یا پوشه بسته شده شما بازیابی خواهد شد. البته یک مشکل یا شاید هم نقطه قوتی که این برنامه دارد اینست که نمی شود برنامه یا پوشه ای را از لیست حذف کرد.در ضمن فراموش نکنید تیک Run on Startup را بزنید تا همیشه بر روی رایانه شما فعال باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


برچسب ها: آموزش ، بازیابی ، پوشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار