با OneDrive ؛

مشکل کمبود حافظه تان برای همیشه از بین می رود!

شما با استفاده از برنامه OneDrive می توانید مشکل کمبود حافظه را برای همیشه از بین ببرید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، سرویسی که ما هم اکنون با نام OneDrive با آن آشنا هستیم طی چند سال گذشته تغییرات زیادی داشته و سرانجام با این نام در دسترس عموم قرار گرفته است.
این برنامه در ابتدا با نام FolderShare و سپس Live Mesh بعد از آن Sync و SkyDrive و در نهایت با نام آشنای OneDrive که مایکروسافت در آن خدمات ذخیره سازی فایل ها و همچنین همگام سازی آنها را بهبود بخشیده است.

مشکل کمبود حافظه تان برای همیشه از بین می رود!

در آخرین به روز رسانی این نرم افزار رایگان تغییراتی همچون طراحی مجدد وب و رابط های تلفن همراه، پخش موسیقی، به اشتراک گذاری دسکتاپ و همگام سازی پوشه ها و … ایجاد شده است. این قابلیت ها در قالب ساده تر آن در اپلیکیشن File Explorer قابل مشاهده است.
با تمام این تغییرات ایجاد شده، پشتیبان گیری آنلاین و سرویس همگام سازی این برنامه نه تنها با سیستم های شخصی بلکه با مکینتاش، اندروید، ios و ویندوز فون ها سازگار بوده و باعث انعطاف پذیری هر چه بیشتر این برنامه می شود.
اپلیکیشن iCloud اپل تنها برای دستگاه های اپل در دسترس می باشد بنابراین رقابت برای این اپ نیز در همین دستگاه ها است.
در زیر تعداد از قابلیت های جدید این اپلیکیشن به طور خلاصه ذکر شده اند که شما می توانید با مطالعه آنها آشنایی کلی نسبت به این برنامه پیدا کنید.

مشکل کمبود حافظه تان برای همیشه از بین می رود!

ایجاد یک حساب کاربری

هر کسی می تواند یک حساب کاربری وان درایو برای خود ایجاد کند. به طور دقیق تر می توان گفت گه هرکس یک اکانت مایکروسافت که شامل ایجاد اکانت هایی مانند Hotmail، Live و Outlook می شود.
حساب های کاربری رایگان شامل ۱۵ گیگ فضا جهت ذخیره سازی می باشد و اگر شما جزء کاربران قدیمی (آوریل ۲۰۱۲) هستید ۲۵ گیگ فضای رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر شما "همگام سازی” عکس های برنامه OneDrive را فعال کنید این حجم به ۳۰ گیگ افزایش می یابد.

همگام سازی فایل و پوشه

مشکل کمبود حافظه تان برای همیشه از بین می رود!


مایکروسافت در گذشته خدمات همگام سازی و ذخیره سازی را به طور جداگانه ارائه می داد. ولی این خدمات در حال حاضر به طور  هم زمان ارائه می شود و باعث شده است که دسکتاپ این برنامه تا حدودی شبیه به Dropbox، Nomadesk و SugarSyncباشد.
به طور کلی از دیگر ویژگی های این سرویس ابری می توان به امکان آپلود کردن تصاویر و ویدیوها به طور مستقیم در اکانت، به اشتراک گذاری فایل ها، انتقال و یا حذف و تغییر نام فایل ها و جستجو در میان فایل ها و پوشه ها اشاره کرد.
قابلیت های جالب و جدیدی که در این برنامه به روز شده اند را می توانید پس از نصب و راه اندازی این برنامه مشاهده کنید.
به یاد داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت ها باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
برچسب ها: onedrive ، حافظه ، مشکل ، کمبود ، آموزش ، حل شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار