تصاویر جالب اینستاگرام در یک سال گذشته

در سال جاری میلادی به طور متوسط ماهانه 400 میلیون کاربر برای اشتراک‌گذاری تصاویر خود به شبکه اجتماعی اینستاگرام پیوسته‌اند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «وایرد،» در سال جاری میلادی به طور متوسط ماهانه 400 میلیون کاربر به اینستاگرام پیوسته‌اند. اکثر این کاربران برای اشتراک‌گذاری تصاویر خود از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. این تصاویر از عکس یک وعده غذایی گرفته تا عکس‌های غیر طبیعی متغییر است. در ادامه برخی از عکس‌های برگزیده امسال به نمایش گذاشته شده است.
 

طرح شباهت: «کریس باک» تصویر خود را با نرم‌افزار انیمیشن ساز سه بعدی بازسازی کرده و ماجراهایی مانند رفتن به مترو، کافه و ... را به نمایش می‌گذارد.
 

جغرافیای فقر: تابستان امسال «مت بلک» به 70 نقطه در آمریکا که سطح فقر در آن بالای 20 درصد بوده است سفر کرد. سپس این تصویر سیاه و سفید را به اینستاگرام ارسال کرد.
 

طرح عکس نپال: بهار امسال دو زمین‌لرزه شدید نپال را لرزاند. «تارا» و «سامیت» طرح عکس نپال را در روز نخست زمین‌لرزه در اینستاگرام به راه انداختند.
 

تصویر سطح ستاره پلوتو برای نخستین بار به اینستاگرام راه یافت. ناسا در ماه ژوئن سال 2015 تصمیم گرفت این تصویر تازه‌ را در صفحه خود منتشر کند.
 

سلام هری، سلام ماتیلدا: «ریچارد هولین» تصمیم گرفت رمان جدید خود را با انتشار تصاویر در اینستاگرام به نمایش گذارد. وی با انتشار یک تصویر در هر نوبت طی چندین ماه توانست رمان خود را دراین شبکه ارائه کند.
 

تصاویر صخره نوردان
 

طرفداران پرپروپاقرص گربه‌ها با ارسال تصاویر در اینستاگرام با یکدیگر تبادل اطلاعات می‌کنند.
 

تصاویر «رزول» از فلاند، مربوط به دهه 1960 از حرکت سفینه‌های فضایی در آسمان.
 
 
انتهای پیام/
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار