تبریز؛

درخشش استاد دانشگاه تبریز در مجامع مختلف علمی

دکتر عبد الرضا میر محسنی، استاد دانشکده شیمی دانشگاه تبریز، با کسب دو عنوان رتبه اولی در مجامع مختلف علمی کشورمان خوش در خشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از تبریز؛ در سومین کنفرانس بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی که آذرماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، از سوی کمیته علمی این کنفرانس، رتبه اول کشوری و عنوان محقق برجسته کشور در حوزه نفت گاز و پتروشیمی به دکتر میرمحسنی اعطا شد.

این استاد دانشگاه تبریز جزو 10 استاد اول کشور در این حوزه انتخاب و در میان 250 پژوهشگر و مخترع مقام اول را به دست آورده است.

این جایزه به خاطر اجرای طرح ها، اختراعات و پژوهش های علمی متعدد در حوزه شیمی، نانو و پلیمیر به دکتر میر محسنی اعطا شده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز امسال در سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز نیز شرکت کرده بود و طرح وی با عنوان"نسل جدید عایق‌های رطوبتی غیرقیری ساخته شده از مواد پلیمری (ایزوپل)" در بین 937 طرح‌ داوری شده، موفق به کسب عنوان مقام اول در سطح یک ارزیابی طرح‌ها شد.

شایان ذکر است: در این جشنواره از طرح ها در سه سطح تقدیر بعمل آمد.

همین گزارش حاکی است تالیف هفت عنوان کتاب، چاپ بیش از 65 مقاله در مجلات ISI ، اجرای 22 طرح تحقیقاتی، ارایه و شرکت در بیش از 112 همایش ملی و بین المللی و تقدیر به عنوان چهره ماندگار استان، چندین عنوان مقام برتر پژوهشگر کشوری و دانشگاهی از سوابق درخشان دکتر عبدالرضا میر محسنی است.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.