کیانی: کسی دوست ندارد نامی از من به میان بیاید

ملی‌پوش سابق تیم ملی هندبال گفت: اصحاب رسانه و کارشناس نیز سکوت کردند و کسی دوست نداشت نامی از من به میان بیاید.

جلال کیانی بازیکن سابق تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان من سال‌های زیادی در رده‌های مختلف سنی در رشته هندبال فعالیت کرده‌ام در طول این مدت از هیچ تلاشی برای کمک به تیم ملی کشورم دریغ نکردم اما هم اکنون با مساله‌ای  مواجه شده‌ام که دلیل آ« را به واقع نمی‌دانم، چرا که به لحاظ فنی و فیزیکی از آمادگی خوبی برخوردارم.

وی ادامه داد: اسم من از تیم ملی در شرایطی خط خورد که به هیچ وجه نمی‌تواند دلیل فنی داشته باشد کسی هم دوست ندارد در این خصوص صحبتی به میان آورد یا اصلا دوست ندارند اسمی از من برده شود.

کیانی تصریح کرد: من به شخصه نه با سرمربی نه کادرفنی و نه فدراسیون مشکلی ندارم هر چند که در برخی موارد علارقم حضورم در بازی‌های انتخابی المپیک به جز دو بازی عمان و بحرین نیمکت‌نشین بودم.

بازیکن بغل راست تیم ملی هندبال افزود: حتی اگر در پست تخصصی خودم بازی نکردم با تمام این مسائل کنار آمدم و هم اکنون برای تیم ملی و دوستانم آرزوی موفقیت می‌کنم و سعی می‌کنم بی‌مهری‌ها و سکوت اصحاب رسانه و کارشناسان هندبال را از به کار بردن نامم فراموش کنم، هر چند بسیار سخت است. من از سال 85 در بازی‌های مختلف حضور داشتم برنامه خوبی برای ادامه هندبال حرفه‌ای داشتم و تجربه زیادی دارم.

با این وجود قلبم همیشه با تیم ملی کشورم است و برایشان دعا می‌کنم و آرزوی موفقیت روز افزون برایشان دارم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار