شاگردان عرفان شب یلدا را در اردو گذراندند

تیم ملی هندبال کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی مردان آسیا به مدت 5 روز در اردو به سر می برند، که شب یلدا را در اردو گذراندند.

شاگردان عرفان شب یلدا را در اردو گذراندندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر مسابقات آسیایی مردان آسیا به میزبانی بحرین طی روزهای 30 آذر الی 5 دی در محل آکادمی ملی المپیک در اردو به سر می برند.
 
تمرین تاکتیکی،‌ توپی و بدنسازی هندبالیست‌ها در نوبت صبح و عصر زیر نظر سرمربی تیم ملی کشورمان عرفان اسماعیلاجیج مربی محسن طاهری، مربی بدنسازها و دروازه‌بانان میلوان ارسگ و فناد نارادی برگزار می شود که به علت مسابقات باشگاهی لژیونرهای کشورمان در این اردوها حضور ندارند، پس از گذراندن اردو تهران شاگردان عرفان راهی اردوی تدارکاتی لهستان می شوند6،7و 8 دی ماه به مصاف دیدارهای دوستان به تیم‌های چک، اکراین و برنده قهرمان این تورنمنت می روند.
 
ملی پوشان هندبال کشورمان پس از اردوی دوستانه لهستان 9 دی ماه عازم آلمان می شوند، در آلمان تمرینات خود را ادامه داده و دو دیدار دوستانه با تیم‌های باشگاهی آلمان برگزار خواهند کرد، مسابقات قهرمانی مردان آسیا به میزبانی بحرین از 25 دی ماه برگزار می شود.
 
تیم ملی کشورمان در گروه B در نخستین دیدار خود جمعه 25 دی ماه ساعت 17 به مصاف تیم عربستان می رود.

دومین دیدار هندبالیست‌ها 27 دی ماه ساعت 17 با تیم لبنان خواهد بود.

سومین بازی شاگردان عرفان 29 دی ماه ساعت 15 در مقابل چین است، در چهارمین بازی یکم بهمن ساعت 19 به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.
 
تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین بازی گروه B سوم بهمن ساعت 15 به مصاف تیم امارات خواهد رفت.
 
در گروه A این دوره رقابت ها نیز تیم های ژاپن، قطر، کره، عمان، سوریه و ماکائو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار