زنگ آغاز لیگ برتر جودو به صدا در می آید

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور با رقابت هشت تیم از روز پنجشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز می شود.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور با حضور هشت تیم قرارگاه خاتم الانبیا ، شبهای گلوبندک ، پالایش گاز ایلام ، پاس قوامین ، علی حیدر ، ثامن الحجج خراسان رضوی ، نفت مسجد سلیمان و دانشگاه عالی چناران در یک گروه به صورت دوره ای برگزار خواهد شد. 

در هفته نخست این مسابقات هشت 12 دیدار فردا پنجشنبه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد که تیم ها سه بار به روی تاتامی خواهند رفت. در مرحله نخست ، پاس قوامین به دیدار ثامن الحجج خراسان رضوی می رود ، دانشگاه عالی چناران با نفت مسجد سلیمان پیکار می کند ، پالایش گاز ایلام به مصاف شبهای گلوبند می رود و دو تیم قرارگاه خاتم الانبیا و علی حیدر هم برابر هم صف آرایی می کنند. 

مرخله دوم از هفته نخست این رقابتها با دیدار دانشگاه عالی چناران و ثامن الحجج خراسان رضوی آغاز می شود. پالایش گاز ایلام برابر پاس قوامین صصف آرایی می کند ، قرارگاه خاتم الانبیا به دیدار نفت مسجد سلیمان می رود و علی حیدر هم با شبهای گلوبندک پیکار می کند. 

در مرحله سوم نیز پالایش گاز ایلام به مصاف ثامن الحجج خراسان رضوی می رود. دو تیم قرارگاه خاتم الانبیا و دانشگاه عالی چناران برابر هم صف آرایی می کنند. علی حیدر با پاس قوامین مبارزه می کند و شهبای گلوبندک هم به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار