رستگار: میراسماعیلی را برکنار می کنیم

رییس فدراسیون جودو گفت: اعضای هیت رییسه تصمیم نهایی برای برکناری ارش میراسماعیلی را گرفته اند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد علی رستگار رییس فدراسیون جودو و کوراش با حضور در برنامه زنده شبکه ۳ سیما گفت: من با اعضای هیت رئیسه صحبت کردم و تصمیم گرفتیم که با ارش میراسماعیلی قطع همکاری کنیم . طی نامه ای که به وزیر ورزش داده ایم این درخواست هئیت رئیسه را به وزارت اعلام کرده ایم که جواب این نامه هم از وزارت ورزش امده است.        

رئیس فدراسیون جودو در خصوص مسائل پیش امده در مسابقات جهانی کوراش گفت: این مسابقات زیر نظر من انجام نشده است و من با برگزاری این مسابقات مخالف بودم ولی گفتند باید انجام شود. تا انجایی که مبدا کار است مخالفت کردم ولی وقتی قطعی شد در برگزاری خللی ایجاد نکردم چون اگر خللی ایجاد میکردم از عقل به دور بوده و منطقی نبود. چون این مسابقات باید برگزار میشد.

وی در خصوص بودجه فدراسیون اظهارداشت: بودجه فدراسیون جودو ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده که این تقلیل پیدا کرده. از کمیته ملی المپیک هم باید بودجه ۵۰۰ میلیونی داشته باشیم که متاسفانه حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت شده ٬ این بودجه ها به صورت کامل پرداخت نمیشود. فدراسیون جودو در رده ۲۶ یا ۲۷ دریافت  بودجه قرار دارد و با این بودجه کم انتظار دارند مدال اوری کنیم که این درست نیست.   

وی در خصوص پشتوانه سازی عنوان داشت: از مقطعی که من ریاست فدراسیون را تحویل گرفتم به بحث جوانان و نوجوانان خیلی توجه کردم وامسال هم نوجوانان و جوانان ما در مسابقات اسیایی مقام کسب کردند. 

رستگار در خصوص جذب اسپانسر تصریح کرد: ما در دوره های قبل هم برای جذب اسپانسر مشکل داشتیم و برای جذب اسپانسر با معضل جدی روبرو هستیم . وی در پایان خاطر نشان کرد: سهم خواهی ضربات زیادی را به جودو میزند اگر بودن یا نبودن یک فرد به جودو کمک میکند من حاضرم مثل چند وقت پیش که استعفا دادم٬  بروم ولی در جودو باید تفاهم و همدلی به وجود بیاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار