مشهد؛

برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان(عج) همزمان با فرارسیدن نهم ربیع‌الاول در حرم مطهر رضوی خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود: امسال شب یلدا (طولانی‌ترین شب سال) مصادف با روز نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) شده و در همین راستا ویژه برنامه‌های جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در حرم مطهر رضوی با عنوان طولانی‌ترین شب انتظار منتظران ظهور برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها امشب و فردا و در سه نوبت از ساعت 17:15 تا 19:15 و 9:45 تا 12:30 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این برنامه‌ها حجج‌الاسلام محمدجمالی و محمدرضا تهرانی پیرامون موضوعات سبک زندگی مهدوی و مهم‌ترین وظایف و ویژگی‌های منتظران ظهور به ایراد سخن می‌پردازند.

حجت الاسلام حسینی گفت: همچنین مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، سیدناصر کهربایی، جواد قربانپور و رضا نادی به مولودی خوانی و مدیحه سرایی در وصف قائم آل محمد(ص) می‌پردازند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.