مدارس کدام مناطق سه شنبه تعطیل است؟

بارش برف برخی مدارس نوبت صبح امروز ۲۴ آذر در استان مرکزی و اصفهان را به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به برودت هوا یخبندان و لغزندگی معابر، تعطیلی اضطراری مدارس استان مرکزی برای روز بیست و چهارم آذر ماه به شرح زیر است:
کلیه مدارس شهر و روستای همه دوره‌های تحصیلی شهرستان‌های اراک، آشتیان، خمین، خنداب، کمیجان، فراهان و شازند و منطقه سربند در نوبت صبح تعطیل می‌باشد، همینطور در شهرستان تفرش تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل است.

در منطقه نوبران تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستا نوبت صبح تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم در نوبت صبح ساعت ٩:۳۰ آغاز به کار خواهند کرد. در شهرستان زرندیه مدارس سه دوره تحصیلی بخش خرقان و مدارس ابتدایی نوبت صبح سایر مناطق این شهرستان تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد. اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی شهرستان‌های تفرش آشتیان فراهان کمیجان و خنداب لغو و به وقت دیگری موکول می‌شود.

همینطور بارش برف دانش آموزان مقطع ابتدایی برخی از شهرستان‌های غرب استان اصفهان را خانه نشین کرد. براساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تمامی مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح شهرستان‌های فریدونشهر، فریدن، بوئین میاندشت و چادگان به علت بارش برف و یخبندان در روز ۲۴ آذرماه تعطیل است.

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی غرب این استان را دارند خواست وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ مجهز کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برای ارسال سوژه‌های خبری خود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
برچسب ها: مدارس ، تعطیل ، استانها ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
ایول