از انحراف آب رودخانه تا یافتن زائر مفقودی

رئیس مدیریت بحران استان مازندران گفت: با انحراف و کاهش حجم آب رودخانه هراز در تلاش برای یافتن آخرین مفقودی حادثه سقوط مینی بوس زائران اربعین هستیم.

احمدی رئیس مدیریت بحران استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقدامات در نظر گرفته برای یافتن آخرین مفقودی حادثه سقوط مینی بوس زائران اربعین حسینی در رودخانه هراز اظهار کرد: برای یافتن آخرین مفقودی سقوط مینی بوس زائران اربعین حسینی با ریختن سنگ، ماسه و شن با دستگاه‌های مکانیکی سعی در انحراف و کاهش حجم آب رودخانه هراز داریم.

وی ادامه داد: در مسیری از رودخانه، مخزن آب و آب بندانی قدیمی و بدون کاربرد وجود دارد که تصمیم داریم 30 الی 40 درصد حجم آب را به مدت 40 دقیقه در این قسمت محصور کنیم.

رئیس مدیریت بحران استان مازندران تصریح کرد:‌علاوه بر انحراف و کاهش حجم رودخانه هراز جهت یافتن مفقودی مورد نظر تعدادی از غواصان، آتش نشان و نیروهای هلال احمر در نقاط مختلف احتمالی رودخانه مستقر هستند تا با افزایش احتمال دید مستقیم موفق بر انجام عملیات شویم.

احمدی با بیان اینکه صبح امروز بعداز 7 روز پیوسته تلاش نیروهای هلال احمر، آتش نشانی و غواصان این سازمان یکی از مفقودین حادثه را یافته‌ایم ،گفت: از بین حادثه سقوط مینی بوس زائران به رودخانه هراز 3 مفقودی مرد داشتیم که با یافتن مفقودی امروز تعداد مفقودی‌های پیدا شده به 2 مرد رسید و تلاش برای یافتن آخرین مفقودی مرد ادامه دارد.

وی در خصوص مشخصات مفقودی مردی که امروز صبح بعد از 7 روز تلاش پیدا شد، بیان کرد: زائر مفقودی امروز مردی حدودا 45 ساله ساکن روستای جزین فریدون‌کنار بوده است.   

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار