شریفیان: رکورد میت پارالمپیک را بدست آوردیم

سرمربی تیم شنای نابینایان گفت: برای اولین بار توانستیم رکورد میت پارالمپیک را در مسابقات جهانی بدست آوریم.

شریفیان: رکورد میت پارالمپیک را بدست آوردیم

شریفیان در گفتگو با خبرنگار سایرحوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: مسابقات جهانی لهستان از لحاظ کلاس بندی و کسب سهمیه پارالمپیک بسیار مهم بود و از 30 کشور دنیا و 15 باشگاه داخلی لهستان در این تورنمنت حضور داشتند و 165 نفر در بخش آقایان و 112 نفر در بخش بانوان به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: تیم ایران توانست در ماده تیمی به 3 نشان نقره ودر ماده انفرادی به 2 مدال برنز دست یابد و رکورد تیم ایران نسبت به قبل ارتقا پیدا کند.

سرمربی تیم شنا افزود: محمد حسین کریمی در 2 ماده 100 متر پروانه و 200 متر مختلط انفرادی موفق به کسب رکورد میت ورودی پارالمپیک شد و امیدواریم در جلسه کمیته IPC که در سال آینده برگزار می‌شود سهمیه به این بازیکن داده شود.

وی در خصوص کسب سهمیه گفت: در این مسابقات موفق به دریافت سهمیه مستقیم نشدیم و فقط ایزدیار توانست سهمیه مسابقات ورودی پارالمپیک را کسب کند و در صورت موفقیت دراین رقابت می‌تواند سهمیه را بدست آورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دیگر تیم‌های آسیایی در این تورنمنت بسیار قوی ظاهر شدند و این موضوع کار را برای تیم ملی ایران در مسابقات پار آسیایی سخت‌تر می‌کند و ما نیاز به اردو وتمرینات بیشتری خواهیم داشت تا بتوانیم مانند گذشته جایگاه خود را در آسیا نگه داریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، شنا ، رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار