شریفیان:

کریمی یکی از امیدهای کسب سهمیه پارالمپیک است

سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان گفت: شناگر جوان کشورمان با رنکینگ دهم جهان، یکی از شانس‌های کسب سهمیه پارالمپیک به شمار می رود.

شریفیان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: محمد حسین کریمی که در مسابقات پاراآسیایی اینچئون در رشته 100 متر قورباغه توانست با شکستن رکورد آسیا مدال طلا بدست آورد، از امیدهای صد درصدی تیم ملی شنا برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو است.
 
وی ادامه داد: تیم ملی شنا برای دریافت سهمیه ریو 9 آذر ماه با 5 بازیکن به مسابقات زمستانی لهستان 2015 اعزام می شود و روزهای 13، 14، 15 آذر ماه در 7 ماده به رقابت می پردازد.
 
شریفیان در خصوص اردوی آمادگی گفت:شناگران از 3 آبان تا 8 آذر در اردو حضور دارند و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر به تمرینات می پردازند و در حال حاضر تیم در مرحله آمادگی سرعت است و هفته آینده وارد تمرینات مسابقه ای می شود و آخرین مرحله تمرینات بعد از اعزام به لهستان روزهای 10،11،12 آذر در محل مسابقات صورت می گیرد.
 
وی در پایان افزود: از عباسی، مربی تیم ملی تشکر می کنم و امیدوارم با مدال‌های رنگارنگ و کسب سهمیه ریو با افتخار به ایران برگردیم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار