بسته (111)؛

همسفر مژده لواسانی در سفر کربلا/ سلفی بازیکن استقلال وسط زمین بازی/ کشور دوم نیما شاهرخ شاهی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.
محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود از جزئیات الکترونیکی شدن انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت.

اینستاگردی

واعظی در این پست نوشت: براساس تصمیم شورای نگهبان و وزارت کشور، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در برخی از مناطق کشور، که دارای بسترهای مناسب ارتباطات هستند به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

با هدف بررسی وضعیت ارتباطات کشور در آستانه برگزاری انتخابات الکترونیک، کمیته فعالی در وزارت ارتباطات تشکیل شده و برنامه ریزی برای این مهم را در دستور کار خود قرار داده است. تقویت شبکه اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت با هدف ارایه خدمات مطلوب در ایام برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مهمترین برنامه های تدوین شده این کمیته است. همچنین این کمیته با بررسی زمینه های مورد نیاز، هر منطقه ای که ارتباطات آن دچار مشکل می شود را برطرف می کند. به خصوص آن دسته از مناطق روستایی که اینترنت نفوذ کمتری دارد با اولویت رسیدگی خواهد شد.

بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود از اختلافات انسان ها با یکدیگر گفت.

اینستاگردی

بعیدی نژاد در این پست نوشت: برخي از فلاسفه و اديبان بزرگ بدرستي يادآور شده اند كه زبان بزرگترين منبع سوء تفاهم است. برخي از اختلافات مهمي كه بين اعضاي يك خانواده يا دو يا چند همكار در محيط اداره و كار بوجود مي آيد حاصل سوء تفاهمي است كه در اثر درك نادرست از منظور يكديگر بوجود مي آيد. مطالعات علمي نشان مي دهند كه موارد بسياري از اختلافات در همين عدم درك متقابل نسبت به منظور دقيق طرفين پديد مي آيد. همين مطالعات نشان ميدهند كه انتخاب كلمات و عبارات مناسب تاثير بسيار زيادي در حصول تفاهم و يا ايجاد اختلاف بين دو يا چند طرف دارد. اينكه بتوانيم صحبت خود را با كلمات و عبارات روشن تر بيان كنيم نقش مهمي در شكل دهي به يك درك بهتر متقابل دارد. استفاده از كلمات و عبارتهاي چند پهلو، خيلي كلي و مبهم به عدم درك درست در روابط انساني دامن ميزند. به همين خاطر است كه بعضي وقتها كه نمي خواهيم منظور خود را واضح بيان كنيم از كلمات مبهم و كلي استفاده مي كنيم. اما اين نبايد قاعده و اصل باشد. اصل بايد بر سادگي و وضوح معنا باشد. انتخاب كلمات خوب هنر است. علاوه بر اين هر كلامي علاوه بر معاني كلمات، پيامهايي را هم با خود همراه دارد. مطالعات علمي نشان ميدهند كه افراد خيلي بيش از معنا و مفهوم كلمات به پيامهايي كه طرف ما ميخواهد به آنها برساند حساس هستند. مرتب ذهن ما به اين فكر ميكند كه طرف ميخواست با اين حرف چه چيزي را به من برساند. خيلي بايد مراقب پيامهايي كه از كلام خود به ديگران مبادله مي كنيم باشيم. انتخاب كلمات و عبارتهاي درست در كلام فقط قدم اول است، بايد به پيامهايي هم كه در يك كلام منتقل مي كنيم دقت كنيم. آيا درخواستي كه داريم يك خواهش است يا يك دستور است يا يك تهديد است. آيا اين درخواست يك انتقاد بود يا يك توقع و انتظار بجا بود، طرف مقابل ميخواست مرا تحقير كند يا ميخواست از من تعريف كند. پس كلام هم واجد معنا و هم واجد پيام است. در مجموع در روابط انساني اگر ميخواهيم رابطه ي بهتري با همكار خود، همسر خود، فرزند خود، دوست خود يا حتي فرد كاملا غريبه اي داشته باشيم بايد به اين بينديشيم كه كلمات بهتر و پيامهاي بهتري را انتخاب و ارسال كنيم. عمده ي سوءتفاهمات از درك نامناسب عبارات و يا اشتباه در برداشت دقيق از پيامهاي كلامي ناشي ميشود. بسياري از عصبانيتها بخاطر درك اشتباه پيام حرف مقابل است. با انتخاب كلمات بهتر و ارسال پيامهاي مثبت در ارتباطات انساني به ايجاد درك بهتر ميان همديگر كمك كنيم. به اين ميگويند جادوي كلام

سید محمدعلی ابطحی وزیر دوران اصلاحات با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، از حضور وزیر بهداشت و خانواده اش در تالار وحدت خبر داد.

اینستاگردی

سیدقاضی زاده هاشمی، به همراه خانواده اش به تماشای تاتر نشست.ابطحی نوشت: " اين شبها در تالار وحدت به نام تاتر يك دوره تاريخ فشرده از امير كبير به نمايش گذاشته مي شود، از كارهايي است كه توصيه ميكنم حتما ببينيد. به خصوص كه كار استاد علي رفيعي است. سالها و نامها و ديالوگ هاي پر غصه و پر قصه عبرت آموز. شبي كه من رفتم دوست قديمي ام دكتر قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت و خانواده اش هم امده بودند. با عوامل عكس دسته جمعي گرفتند ولي با علي رفيعي، بزرگ تاتر من عكس تكي گرفتم. داستان همه اش در حمام باغ فين ميگذرد با دكوري كه بازيگران تمام مدت توي آب هستند."


حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام با انتشار ویدئویی یه قطعه موسیقی را نواخت .

اینستاگردی

نواب صفوی در این پست نوشت: قسمتي از موسيقي فيلم روح : به ياد پدرم تقديم به شهدا،تقديم به تمامي كساني كه در حمله هاي بيرحمانه تروريستي از دنيا رفتند .ياد عزيزاني كه در كنار حرم امن الهي به ديدار پروردگار خود بي پروا پر كشيدند،يادي از كودكان بي دفاع غزه كه صداي ضجه هايشان تا عرش آسمان را به لرزه در آورد ،يادي از كشته شدگان يازده سپتامبر ،ياد برادرانم غواصان شهيد ،و مردم بيگناه پاريس و بيروت تقديم به هر روحي كه چشماني در اين دنيا بخاطر او از اشك سرازير ميشود .....آرام نواختم تا در آرامش باشند.
نیما شاهرخ شاهی در صفحه اینستاگرام خود سوئد را به عنوان کشور دومش معرفی کرد.

اینستاگردی


بازیکن تیم استقلال تهران در میان بازی تیم خود، با هم تیمی ها و تماشاگران سلفی گرفت.

اینستاگردی



فرشید فهیم مجری برنامه های تلویزیونونی سیما در اینستاگرام شخصی خود عکسی از تولد کودکیش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

فرشید فهیم مجری برنامه های تلویزیونونی سیما در اینستاگرام شخصی خود اینگونه نوشت: تولدم نيست عکسو از آلبوماى قديم تازه پيدا کردم.

آرش میر احمدی بازیگر مجموعه " خنده بازار " در اینستاگرام شخصی خود عکسی از سال های گذشته منتشر کرد.

اینستاگردی

میر احمدی در اینستاگرام شخصی خود اینگونه نوشت:  سال ۱۳۲۰ تهران من و کورش معصومی و حمید نیک نبرد .اون موقع دوستیامون خیلی صادقانه تر بود. با خنده .
مژده لواسانی مجری برنامه های رادیویی و تلویزیونی سیما در اینستاگرام شخصی خود عکسی از همسفران خوبی که سفر خود را در پیاده روی کربلا با یکدیگر  آغاز کردند، منتشر کرد.

اینستاگردی

مژده لواسانی مجری برنامه "کافه سؤال"  و "روز از نو" در اینستاگرام شخصی خود اینگونه نوشت: پايان سفر عشق...يكي از بهترين و دلچسب ترين سفرهاي زندگيم،كنار دو همسفر بي نظير ، و چه خوب كه كربلا شروع رفاقتمون رو رقم زد...خانم دكتر سليماني عزيزم و سميه جان مروتي،دو همراه نازنين كه در اين ده روز بسيار ازشون آموختم يكي از بركات اين سفر آشنايي با اين دو عزيز بود...خدا روشكر...
تكمله:ما برگشتيم:)


نازنین روزبهانی

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار