بسته اینستاگردی(110)

خبر خوش محسن رضایی/کیک تولد علیرضا منصوریان/غروب پاییز علی اوجی/عنایتی و فرزندانش

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.



ستاره اسکندری با انتشار تصویری در اینستاگرامش از آسمان پاک و غروب پاییزی تهران گفته و اینستاگرام خود را بروز کرده است.

 
وی نوشت: آسمان پاک از پس باران و باد..تهران.



نیکی کریمی هم از همکاری خودش با فیلم نامه نویس علی اصغری گفته و کاغذ هایی که بارها پاره شدند تا در نتیجه آن فیلم نامه ای مطلوب حاصل شود. 


وی نوشت: يك تشكر ديگر باز هم از يك همكار خوب ديگر علي اصغري عزيز كه يكسال با هم فيلمنامه " شيفت شب " را باز نويسي كرديم ... علي سه سال پيش براي فيلم " دهليز " جايزه بهترين فيلمنامه نويس را از ان خود كرده بود و من بعد از نوشتن فيلمنامه ، براي بازنويسي ، علي را انتخاب كردم . بسيار منضبط و دقيق و هوشمند ... بازنويسي كار زمان زيادي از ما گرفت ، اما نوشتن واقعا لذت بخش است و خوب ما هم به اين فكر نميكرديم كه حتما كار بايد سريع اماده شود ، بلكه وقت گذاشتيم . ساعت ها نوشتيم و پاره كرديم و از دوباره نوشتيم ... اينجا بايد از مشاورين خوبم اقايان كيانوش عياري و كامبوزيا پرتوي كه اين يك سال همراه بودند هم تشكر كنم .


صفحه اینستاگرام منتسب به محسن رضایی سخنان وی در خصوص انهدام داعش و مستندات مسیرهای فروش نفت داعش به ترکیه را منتشر کرده است.


وی نوشت: دکتر محسن رضايي گفت:" به‌زودی اخبار مهمي از انهدام تکفیری‌ها وداعش بگوش مردم خواهد رسيد." به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی، ایشان که صبح امروز (جمعه) به عیادت عده‌ای از مجروحان جبهه سوريه رفته بود، با بیان این خبر افزود: كشورهاي درگیر تروريسم بايد با خونسردي از چالش با يكديگر بكاهند وتوان خود را براي انهدام داعش بكار گيرند.



سردار سرلشکر رضایی همچنین در حاشیه این عیادت در پاسخ به این موضوع که چرا مسئولان ترکیه هرگونه خرید نفت از داعش را تکذیب می کنند، گفت: اگر دولت تركيه در جريان فروش نفت داعش در كشور خود نيست ما آمادگی داريم اين اطلاعات را در اختيار آن‌ها قرار بدهيم. مستشاران ايران در سوريه از تمامي مسيرهاي کامیون‌های نفت داعش به تركيه عکس‌برداری و فیلم‌برداری کرده‌اند و این اسناد قابل‌ارائه و انتشار است.




رضا عنایتی هم در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود را به همراه پسرانش منتشر کرده است.



عزت الله ضرغامی با انتشار تصویری از خود به همراه علی نصیریان و  محمد علی کشاورز از سه شناسنامه ی سینمای ایران گفته است.



وی نوشت: هنر وظیفه شناسی این سه هنرمند بزرگوار ، شناسنامه ی سینمای ما هستند . آن مقدار که این عزیزان در باب وحدت ، همدلی ، دوستی و سربلندی کشور سخن گفته اند . خیلی ها نگفته و نکرده اند! تصویر مربوط به 20 سال قبل است . میهمان آیه الله نعیم آبادی امام جمعه محترم بندر عباس هستیم..


***پی نوشت***

روز برگزاری یکی از انتخابات ها بود . در میان اولین گزارش هائی که برای پخش آمد تصویری از استاد علی نصیریان بود که هنوز کار شعبه شروع نشده ، در صف رای گیری ایستاده بود و در پاسخ به سوال خبرنگار ما می گفت : نباید کار خیر را عقب انداخت ! 
حدود نیم ساعت بعد گزارش خبری رهبر معظم از پای صندوق رای گیری پخش شد که به مردم توصیه می فرمودند که سعی کنید زودتر پای صندوق های رای حاضر شوید و کار خیر را عقب نیاندازید . (نقل به مضمون)
در طول روز ، گزارش های زیادی از مسئولین و سیاسیون پخش شد ولی اظهار نظر استاد نصیریان ، از همه به رهبری نزدیک تر بود !

دیروز از آقایان فرج الله سلحشور و نادر طالب زاده هنرمندان ارزشمند و انقلابی کشور عیادت کردم . خبر آن در کانال تلگرام منتشر شده است.
لینک کانال تلگرام در زیر عکس صفحه اول اینستاگرام من درج شده است .


علی منصوریان عکسی از خود را به همراه کیک تولد را منتشر کرده.


وی نوشت: بدون شرح !!!! سوپرايز به روش كيك مالى.

علیرضا دبیر آخرین پست اینستاگرامی خود را به تبلیغ از فیلم سینمایی شاهزاده روم اختصاص داده و کاربران را ترغیب کرده که این فیلم را حتما تماشا کنند.


وی نوشت: امروز در مجاورت پسرك و دخترك ، سينما و لذت بردن از انيميشني ايراني كه تكنيك ساختش بيننده رو شگفت زده مي كنه و قصه ي عميقش بيننده رو بهت زده پيشنهاد مي كنم تو هر سن و سالي كه هستيد شاهزاده روم رو ببينيد و قصه ي مادر بزرگوار امام زمان (عج) يعني بانو مليكا رو بشنويد.



احمد مهران فر با حضور در بین والیبالیست های مشهدی عکسی از خود را منتشر کرده و این ها را امید آینده خوانده است.


وی نوشت: با برو بچ با حال و با شخصيت مشهدي 
واليباليستاي نوجوون ، اميداي آينده مخصوصاً 
اون يارو قد بلنده(آقا پوريا با دو متر و ده سانتيمتر) همين الان، يه هويي.



میترا حجار هم با انتشار تصویری از ترجمه اشتباه بر روی یک کمپوت گلایه کرد.




وی نوشت: در شربت نور؟؟؟ بزن روشن شي به اين مترجم شكسپير بدين ترجمه كنه استعدادش هدر نره.



علی اوجی تصویری از پاییز را منتشر کرده و افسوس خورده که دوستانی در بین ما نیستند که این از این پاییز زیبا لذت ببرند.
 

وی نوشت: اين عكس رو گرفتم و براى چند دقيقه به زيبايى روبروم خيره شدم و به خودم گفتم چه دوستانى ديگه در كنارمون نيستند و نميتونن اين پاييز رو ببينن دوستانى كه رفتن از هما روستا و ايرج كريمى و حالا حميده رضوى بى نظير و خلاق ، مستند ساز و آرتيستى كه ديگه كنارمون نيست البته كه چه خوب تا وقت زندگى ، اونجور كه دوست داريم زندگى كنيم ولى ١٠٠ حيف و افسوس از رفقايى كه اين پاييز رو نديدن و البته باز به اين فكر كه دنيا ارزش اين همه حرص خوردن و دروغ گفتن و شلوغ كارى رو نداره قدر دوستى ها رو بدونيم ...




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

فائزه نوروزبیگی
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۸ دی ۱۳۹۴
ااقا محسن واقعا ثابت کرده ک دلسوز انقلاب است و لیاقتشو داره رییس ستاد کل ن م شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
محسن رضای یک سرداربزرگ ویادگاردفاع مقدسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
دکتر رضایی خیلی دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
بزرگوار احمد مهران فر
نه مهران احمدفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
یاشاسین دکتر رضایی