اصفهان؛

وزنه ي نعمت در صنايع بايد سنگين تر از وزنه ي نقمت شود

استانداراصفهان گفت: همه ي مديران، سرمايه گذاران و كارآفرينان بخش صنعت بايد تلاش كنند وزنه ي نعمت را افزايش و وزنه ي نقمت را كاهش دهند تا به سمت استاني پاك حركت كنيم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول زرگرپور در مراسم رونمايي از ورق فولادي آجدار، محصول جديد فولاد صبا كه با حضور مهندس كرباسيان معاون وزير و مدير عامل ايميدرو برگزار گرديد، با ابراز خرسندي ازبهره برداري اين طرح اين اتفاق را به همه ي مديران وكارگران اين مجتمع تبريك گفت.

زرگرپور با بيان اينكه دو ديدگاه مختلف در صنعت استان وجود دارد، اظهارداشت: عده اي صنعت را نعمت مي خوانند چرا كه باعث پيشرفت و اشتغال استان مي شود و بركاتي را نيز به همراه دارد.

وي اصفهان را صنعتي ترين استان كشورخواند و گفت: تنوع صنايع در استان اصفهان زياد است و صنعت فولاد اصفهان ۷۰ درصد فولاد كشور را تامين مي كند كه از اين جهت صنعت يك نعمت و بركت الهي است.

استاندار اصفهان اضافه كرد: عده اي معتقدند صنعت يك نقمت است و مشكلاتي از جمله آلودگي هوا و خاك و مسائل زيست محيطي را ايجاد كرده است.

رسول زرگرپور با بيان اينكه شركت فولاد مباركه در اين مسير گام هاي خوبي برداشته است، گفت: اين شركت در خصوص صرفه جويي در مصرف آب و كاهش آلودگي اقدامات خوبي را انجام داده است به طوري كه به ازاي هر تن فولاد توليدي ۶۵ درصد در مصرف آب صرفه جويي شده است و با سرمايه گذاري هاي ايجاد شده موفق شده اند كه بار آلودگي را به حداقل ممكن برساند.

كرباسيان معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مدير عامل ايميدرو نيز در اين مراسم ضمن ابراز خرسندي از رونمايي از محصول جديد شركت فولاد مباركه اقدامات انجام شده در استان را در خصوص كاهش آلودگي هوا ستود و ابراز اميدواري كرد با مديريت اعمال شده شاهد ادامه روند افزايش كيفيت هوا و بهبود بيشتر وضعيت زيست محيطي باشيم.

در اين مراسم ورق فولادي آجدار محصول جديد فولاد صبا رونمايي شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: زرگرپور ، صنایع ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.