تشدید تدابیر امنیتی برای حفاظت از ملکه انگلیس و خانواده‌اش

پس از رای پارلمان انگلیس به حمله به مواضع داعش در سوریه، تدابیر امنیتی برای خانواده سلطنتی انگلیس از بیم حملات این گروه تروریستی افزایش یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه دیلی تلگراف از تشدید تدابیر امنیتی برای خانواده سلطنتی انگلیس از بیم حملات تروریستی در پی موافقت پارلمان این کشور با حمله هوایی انگلیس به سوریه خبر داد. 

دیلی تلگراف در گزارشی نوشت: تدابیر امنیتی برای ملکه و دیگر اعضای خانواده سلطنتی انگلیس افزاش یافته است؛ زیرا پلیس بر این باور است که حملات هوایی انگلیس در سوریه خطر اقدامات تروریستی را علیه خانواده سلطنتی افزایش داده است. 

منابع سلطنتی اعلام کردند تدابیر امنیتی از لحظه‌ای افزایش که پارلمان روز چهارشنبه به انجام حملات هوایی انگلیس رأی داد. 

همه اعضای بلندپایه خانواده سلطنتی تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته‌اند و شاهزاده هری به سبب فعالیت‌های نظامی‌اش در افغانستان بیش از دیگران آسیب پذیر است. 

یک منبع پلیس اعلام کرد: «اکنون آن‌ها به انجام حمله هوایی به سوریه رأی داده‌اند و ما مجبور خواهیم بود در باره تدابیر امنیتی آنهایی که هدف محسوب می‌شوند، تجدید نظر کنیم.» 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در آمریکا، سازمان‌های اطلاعاتی اروپا اطلاعاتی خاصی در این باره دارند که گروه داعش انگلیس را به عنوان هدف بعدی خود برای حمله انتخاب کرده است. 

خانواده سلطنتی در این کشور هدف نهایی داعش محسوب می‌شوند. 

همچنین تدابیر امنیتی نخست وزیر و اعضای بلندپایه دولت انگلیس افزایش می‌یابد.


انتهای پیام/ 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار