نمایشگاه فخرالدینی در گالری شکوه افتتاح شد

نمایشگاه «شوق نگاه» به ارائه آثار نقاشی و عکاسی فخرالدین فخرالدینی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  افتتاحیه نمایشگاه «شوق نگاه» که به آثار عکاسی و نقاشی فخرالدین فخرالدینی تعلق داشت روز گذشته در گالری شکوه برگزار شد.
 
در این نمایشگاه آثار دیده نشده فخرالدینی در قالب نقاشی و تابلوهای عکاسی که در آنها پرتره هنرمندانی چون رضا کیانیان، خسرو سینایی و ... به چشم می‌خورد.
 
تابلوهای نقاشی این هنرمند ضمن بازدید حاضرین برای فروش نیز عرضه شد و برخی از شرکت کنندگان در این مراسم آنها را خریداری کردند.
 
در این مراسم هنرمندانی چون مسعود فروتن‌، اکبر عالمی‌، فخرالدین فخرالدینی،‌ ایرج حسابی،‌ فرهاد فخرالدینی، محمد علی موحد، جلال رسولی، علی شیرازی، کوروش وفاییان و ... حضور داشتند.
 
فخرالدین فخرالدینی سال 1311 در آذربایجان و در خانواده هنر دوست به دنیا آمد پدرش عکاس شاعر بود برادرانش نیز به هنر گرایش داشتند برادر او فرهاد فخرالدینی از موسیقی‌دانان و آهنگسازان بنام بود.
 
وی در کودکی به نقاشی علاقمند شد و هنوز هم این کار را ادامه می‌دهد از 18 سالگی عکاسی را در کنار پدرش آغاز کرد و عکاسی پرتره را نزد او آموخت بعد از تجربه‌های محدود در ایران به کشورهای آمریکا و آلمان سفر کرد و در زمینه شخصیت‌گرایی در عکاسی پرتره کار کرد مطالعه چندین جلد کتاب از عکاسان معاصر جهان عامل گرایش به عکاسی پرتره بود.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار