روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی به سطح کاردار ارتقا می یابد

تل آویو و آنکارا توافق کرده اند که سطح روابط دیپلماتیک خود را پس از کاهش پنج و نیم ساله از دبیر دومی به کارداری ارتقا دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه «الیوم السابع» مصر، «آویو شیرئون» معاون مدیرکل وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد: در میان گروه های مختلف مردمی ترکیه تمایل شدیدی برای بهبود روابط با اسرائیل و بازگرداندن این روابط به روال گذشته به ویژه در دو بعد گردشگری و تجاری وجود دارد.

پیش از این نیز روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» خبر داده بود که دیداری محرمانه بین دو مقام ارشد اسرائیلی و ترکیه ای در رم پایتخت ایتالیا با هدف بهبود روابط آنکارا و تل آویو برگزار شده بود.

این اخبار در حالی منتشر می شود که در سال های گذشته افزایش تراز تجاری میان ترکیه و اسرائیل با وجود ادعای کاهش سطح روابط بین آنها برای بسیاری از تحلیلگران تحولات منطقه سوال برانگیز شده بود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
آقا اردوغان،اگر با اسراییل دوست شوی ،مردم ترکیه ازت نفرت پیدا می کونند،اسراییل رژیم است پایدار نیستتا۲۵سال دیگر نامی وجعمیتی به نام اسراییل وجود ندارد وحتی هیچ تروریستی در خاورمیانه وجود ندارد،وکشورهای همسایه تو، سوریه وعراق وایران وروسیه ویونان آذربایجان می ماند‌وداعش وحزب سوسیالیس کومونیست از بین می رود در کشورت چون این حزبها شیطان هساند،آقا اردوغان تروربست های ترکیه را از بین ببر تا با عث نابودی مردم ترکیه نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
اسرائیل ترکیه را تحویل نگیره ..کی بگیرد؟؟؟؟ خاک برسر این دولت بی فکر که مردمش را هم فدای منافع می کند...به زودی ترکیه در جنگی که خودش شعله ور کرده خواهد سوخت...خواهیم دید
آخرین اخبار