زمانیان دهکردی:

آزادسازی نرخ بلیط پروازها باید تدریجی باشد

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و درآمدی مردم، اکنون زمان مناسبی برای آزاد کردن نرخ بلیط پروازها نیست.

سیدسعید زمانیان دهکردی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس، در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگران جوان؛ در رابطه با آزاد شدن نرخ بلیط پروازها در هفته گذشته گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و درآمدی مردم، شاید اکنون زمان مناسبی برای آزاد کردن نرخ بلیط پروازها نباشد و ضرورت دارد برای گرفتن این تصمیماتی به وضعیتاقتصادی و درآمدی مردم توجه شود.

دهکردی با اشاره به وضعیت رکود و تحریم در کشور بیان داشت: آزادسازی نرخ بلیط پروازها با وجود تحریم و رکود اقتصادی می‌تواند منجر به تحمیل هزینه‌های بیشتری به مردم شود و قطعا مردم به سمت استفاده از خودرو روی می‌آورند، چنین عاملی سبب بالا رفتن هزینه زندگی، مصرف سوخت و هزینه‌های استهلاک و ... می‌شود.

نماینده مردم شهرکرد در ادامه اظهار داشت: بهتر است این تصمیم به صورت یک دفعه‌ای عملی نشود و حداقل به صورت مقطعی و هرازچندگاهی مقداری به قیمت بلیط‌ها اضافه شود تا فشار اقتصادی زیادی به مسافرین و مردم وارد نشود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان با تائید آزادسازی نرخ بلیط پروازها تاکید کرد: این آزادسازی اگر سبب بالا رفتن کیفیت و خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و کاهش لغو پروازها و تاخیر پروازها بشود، طرح مناسب و خوبی است، اما در حقیقت آنچه که انتظار می‌رود فقط افزایش قیمت و باقی ماندن کیفیت در سطح قبلی است که انتظار می‌رود با رسیدگی مسئولان این نواقص رفع شود.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار