پربازدیدترین اخبار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛

نفس‌های آخر داعش در موصل/ واکنش وزارت خارجه کشورمان به اظهارات اردوغان

پربازدیدترین اخبار امروز (جمعه) گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته خبری مشاهده کنید.

نفس‌های آخر داعش در موصل/ واکنش وزارت خارجه کشورمان به اظهارات اردوغانگزارش درباره سرانجام تجمیع بیمه ها، واکنش سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به اظهارات اردوغان و نفس های آخر داعش در شهر موصل عراق از جمله پربازدیدهای روز جمعه(13 آذرماه) صفحه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان بوده است. 


"استیضاح" از جمله اختیاراتی است که بنابر اصل ۸۹ قانون اساسی به مجلس شورای اسلامی اعطا شده است تا در مواردی که نمایندگان مردم به نتایج قانونی می‎رسند، اقدام به عزل وزرای کابینه دولت کنند. 


براساس ماده ۳۸ قانون برنامه پنجم توسعه، دولت موظف است همه صندوق‌های بیمه درمانی که مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و دولتی هستند را تجمیع کرده و تحت پوشش یک سازمان واحد به نام سازمان بیمه سلامت ایران درآورد، اما این مصوبه هنوز اجرایی نشده و بر سر آن اختلافاتی بین وزارت بهداشت و وزارت رفاه وجود دارد.


جابرانصاری سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‎ای وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه، ضمن دعوت از کشورهای همسایه به رعایت نزاکت و احترام متقابل در روابط و پرهیز از ماجراجویی و مسئولیت پذیری در اتخاذ مواضع سیاسی، اعلام کرد: ادامه پی‎گیری سیاست‎ها و اتخاذ مواضعی که خواسته یا ناخواسته منجر به حمایت از تروریسم در سوریه و عراق شده است تنها به تشدید بحران جاری در منطقه و افزایش مشکلات کشورهائی منجر می شود که به اجرای چنین سیاست‎هائی ادامه می دهند. 


پس از سرنگون شدن جنگنده روسی به دست جنگنده‌های فانتوم ارتش ترکیه سوالات بسیاری درباره علت حمله ترکیه به جنگنده روسی به وجود آمد.


هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.


شهر " سنجار " که مدتها پیش به دست تروریست‌های تکفیری افتاده بود که این اشغال ویرانی زیادی به بار آورد و مردم این شهر را آواره کرده بود، توشط " نیروهای مقاومت " و به کمک " نیروهای مردمی " آزاد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، عراق ، موصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار