قزوین؛

وضعیت اقتصادی واحدهای حمل و نقل قزوین بحرانی است

دبیر کارگروه حمل و نقل شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان قزوین گفت: وضعیت اقتصادی واحدهای حمل و نقل این استان بحرانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سید رضا محمدی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و بهبود شرایط زندگی نیروهای فعال در این عرصه اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تلاش مسوولان دستگاه‌های اجرایی مفید و راه‌گشا است.

وی بیان کرد: وضعیت اقتصادی واحدهای حمل و نقل استان قزوین بحرانی بوده و واحدهای صنفی فعال و قدیمی که تعداد زیادی از رانندگان حرفه‌ای در آن مشغول به فعالیت هستند، در آستانه تعطیلی قرار دارد.

دبیر کارگروه حمل و نقل شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان قزوین تصریح کرد: این استان توان گسترده‌ای در توسعه امور کشاورزی، عمرانی، خدماتی و صنعتی دارد و گرایش مدیران به تحقق اهداف مورد نظر در عرصه‌های یاد شده می‌تواند بهبود شرایط زندگی رانندگان و رفع مشکلات آنها را به همراه داشته باشد.

رییس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین تصریح کرد: با اظهار تاسف، ورود واحدهای صنعتی، تولیدی، کارگاهی و فروشگاهی به عرصه خدمات حمل و نقل، زمینه سواستفاده برخی افراد از رانندگان واحدهای حمل و نقل حوزه‌های صنعتی و شهروندان را فراهم کرده است که توجه و اقدامات پیشگیرانه و نظارتی مسوولان را نیاز دارد.

این مسوول اضافه کرد: ارائه مجوز به متقاضیان شرکت‌های حمل و نقل بیش از نیاز و ظرفیت شهر قزوین موجب برهم خوردن توازن عرضه و تقاضا و استفاده نکردن از واحدهای تخصصی حمل و نقل، موجب نارضایتی و کاهش درآمدهای فعالان این بخش شده است.

محمدی لزوم برخورد قاطع با افراد حقیقی و حقوقی فاقد مجوز حمل و نقل و تداوم جلسات کارشناسی با حضور مسئولان مربوطه را راهکار برون رفت از مشکلات پدید آمده برای این بخش دانست و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و ترسیم چشم‌انداز روشن می‌توان به نتایج مطلوبی در حوزه حمل و نقل دست یافت.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.