ادعای منافقین درباره مجروح شدن "سردار سلیمانی"

«این موضوع می تواند بزرگترین سر نخ از وجود مشکلی بزرگ در رابطه با مردی باشد که در یک نظرسنجی ملی در اوایل سال جاری "مرد سال" شناخته شده است.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه فاکس نیوز آمریکا (Fox News) با انشار گزارشی مفصل، تلاش کرده است تا به شایعات اخیر در رابطه با مجروح شدن سردار سلیمانی در سوریه دامن بزند.

این رسانه آمریکایی به انعکاس ادعای منافقین درباره سردار سلیمانی پرداخته و آن را تایید می کند. روز گذشته پایگاه اینترنتی گروهک منافقین با انتشار خبری کذب و تکراری که مدرکی برای آن ارائه نشده است، مدعی شد سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، دو هفته پیش در مناطق جنوبی حلب به شدت مجروح شد و هم اکنون برای مداوا در بیمارستان بقیه الله تهران بستری است. این پایگاه معاند همچنین مدعی شد سردار سلیمانی در چند ناحیه بدن از جمله سر ترکش خورده است.

وب سایت گروهک منافقین همچنین مدعی شد: «خودروی قاسم سلیمانی در گذر از یک معبر در بخش جنوبی حلب مورد حمله خمپاره‌‎ای معارضان سوری قرار گرفته سردار سلیمانی بلافاصله بوسیله بالگرد سپاه پاسداران به دمشق منتقل و پس از انجام درمان‌های اولیه، به سرعت به تهران اعزام شده است. سردار سلیمانی در بیمارستان بقیه الله تهران و در بخش "آی سی یو" واحد سی7 بستری شده است. به دلیل بستری شدن سردار سلیمانی در طبقه هفتم بیمارستان، مراجعین عمومی حق ندارند در این طبقه رفت و آمد کنند و نیروهای سپاه پاسداران از درز هرگونه اطلاعات و خبری درمورد سردار سلیمانی جلوگیری می‌کنند و تمام کادر درمانی و پرستاران بیمارستان از پاسخ‌گویی درمورد سوالات مربوط به سردار منع شده‌اند.»

فاکس نیوز با نقل مطالب فوق از پایگاه خبری منافقین، عنوان می کند: «گزارش سازمان مجاهدین خلق شامل اطلاعات دقیقی از حقیقت پشت پرده غیبت سلیمانی از انظار عمومی پس از انفجار بر اساس ادعای این گروه است. مخفیانه ماندن مراقبت از ژنرال سلیمانی می تواند بزرگترین سر نخ از وجود مشکلی بزرگ در رابطه با با مردی باشد که در یک نظرسنجی ملی در اوایل سال جاری "مرد سال" شناخته شده است. مجروحیت شدید ژنرال سلیمانی می تواند ضربه بزرگی به روحیه نظامی ایران و موجب تقویت شدید روحیه مخالفان سوری باشد.» گفتنی است گروه مناقین پیش از این نیز در مصاحبه با فاکس نیوز اعلام کرده بود، که 3.000 نفر از نیروهای سپاه پاسداران ایران در سوریه کشته [شهید] شده اند.

ادعای منافقین درباره مجروح شدن

روزنامه آمریکایی "نیویورک پست" (New York Post) نیز ضمن انعکاس این گزارش به گمانه زنی در رابطه با وضعیت سردار سلیمانی و دامن زدن به شایعات پرداخته است. اصرار رسانه های غربی بر انتشار چنین اخباری در حالی صورت می پذیرد که روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چندین بار خبر زخمی شدن سردار سلیمانی را رد کرده و این اخبار را شایعاتی بی اساس خوانده است.

ادعای منافقین درباره مجروح شدن

منبع:جام نیوز
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار