یاسوج ؛

حضور یکپارچه مردم در انتخابات لبیک دیگر به نظام اسلامی است

فرماندار شهرستان لنده گفت: حضور یکپارچه مردم پای صندوق های رای نشان از حمایت آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد مرادی افزود: انتخابات پیش رو مهمترین رویداد کشور ایران و نشان دهنده قدرت نظام در برابر دشمنان است.

وی بیان کرد: مردم پایه گذار نظام هستند و حضور آنها نظامی مردم سالار را به دشمنان نشان می دهند.

مرادی با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: حضور مردم پای شعب های اخذ رای حماسه ای دیگر و لبیک دیگر به نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: تمام مراحل اولیه و زیر بنایی لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است.

مرادی ادامه داد: مدیران شهرستان را موظف به سیاسیت بی طرفانه و عدم دخالت از حمایت کاندیدای خاص کرده و باید شرایط را به سمت و سوی سالم و بی طرفانه سوق دهیم.

وی عنوان کرد: باید زمینه را برای ایجاد امنیت و رضایت مردم آماده کنیم تا بدون از هیچ دغدغه و نگرانی بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان لنده بیان کرد: شهرستان لنده همانند دیگر شهرستان های همجوار آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی سالم دارد.

مرادی اضافه کرد: رسانه ها امر خطیر و مهمی در جامعه دارند و در برگزاری انتخاباتی سالم رسانه ها باید بدون از نگرش خاص سیاسی آگاهی و اطلاع به مردم دهند و زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: انتخابات ، کاندید ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.