اصفهان؛

شرکت مخابرات استان اصفهان تندیس دیموند را دریافت کرد

شرکت مخابرات استان اصفهان با کسب رتبه اول در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت حائز دریافت تندیس دیموند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ هشتمین جشنواره و کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور، با اهدای تندیس دیموند (نام قدیم قله دماوند) به سازمان های برتر اول و دوم آذر94 در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

مهدی آقاجانی دبیرکل جشنواره و کنفرانس توزیع و پخش کشور اظهار داشت: پس از بررسی بیش از 3520 محصول و با توجه به 18 شاخص پخش در 31 شهر مرکز استان در شش ماهه دوم سال 1393 و مصوبه جلسه 12616-94 کمیته اجرایی تندیس دیموند اهدا گردید.

شرکت مخابرات استان اصفهان به دلیل کسب رتبه اول استانی در تولید و پخش گروه محصولات فناوری اطلاعات -اینترنت- تک محصولی تندیس دیموند تک لوتوس 94 را دریافت نمود.

حسین کشایی مدیرعامل مخابرات استان در این خصوص اظهار داشت: شرکت مخابرات استان اصفهان ارتقا کمی و کیفی سرویس ها و خدمات خود را مطابق با آخرین متدها و روش‌های علمی و اصولی و در قالب مدل های تعالی سازمان دهی نموده و به اجرا می‌گذارد.

وی افزود: حضور در فرآیند ارزشمند مدیریت نظام توزیع و پخش (تندیس دیموند) یکی از رویکردهای این شرکت در همین راستاست.

گفتنی است تندیس دیموند به عنوان روشی برای سنجش عملکرد مدیریت توزیع و پخش سازمان ها بوده و اهدافی همچون رفع خلا نبود ارزیابی در زمینه توزیع و پخش، به اشتراک گذاری دستاوردهای سازمانهای برتر و افزایش رضایتمندی جامعه را دنبال می‌کند.

ارتقاء اهمیت توزیع و پخش و توجه به آن از سوی سازمانها، مسئولین و جامعه، تقویت رقابت‌پذیری بین سازمانها، تامین بخش کوچکی از هزینه ها، ایجاد شناخت از بازار، برنامه‌ریزی و مدیریت بهتر برای سازمانها و توجه بیشتر به شاخصهای توزیع متوازن از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره و کنفرانس و اهدا تندیس دیموند می‌باشد.  



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.