کرمانشاه/

اهدای تندیس مهر به شهرام ناظری

دومین مراسم اهدای تندیس مهر از سوی کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استانهای کرمانشاه و ایلام شب گذشته در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


در این مراسم ، رییس کانون وکلای دادگستری استانهای کرمانشاه و ایلام گفت: اهدای تندیس مهر حقوق بشر ایده ای در راستای تقدیر از فعالیت های انسان دوستانه و تجلیل از انسانیت است.

شهاب تجری افزود: امروز متاسفانه در سطح کشور در حوزه حقوق بشر با مسائل و مشکلاتی دست به گریبانیم که از جمله آنها تصور و القای تضاد دین با حقوق بشر است.

وی گفت: اگر به سنت دینی و اسلامی مان برگردیم می توانیم در اندیشه های تصوف به روشنی مباحث حقوق بشر را ببینیم.

رییس کانون وکلای دادگستری استان های کرمانشاه و ایلام گفت: در طول چند دهه اخیر هنر موسیقی سختی های بسیاری کشیده است در حالی که عرفان اسلامی با موسیقی راه های تکامل را طی می کند. در سی و چند سال اخیر هنوز صدا و سیما جرات نکرده که ساز موسیقی را در تصویر تلویزیون نشان دهد.

تجری در ادامه گفت: ما می خواهیم بگوییم می توان حقوق بشر را رعایت کرد و دیندار هم بود. می توان مفاهیم حقوق بشر را ترویج کرد و دیندار هم بود.

در ادامه مراسم اهدای تندیس مهر نیز ابراهیم رضایی استاندار کرمانشاه گفت: من با عشق و علاقه به سرزمین کرمانشاه آمده ام و افتخار می کنم که به پهلوانان این دیار خدمت کنم.

رضایی افزود: کرمانشاه استانی است با امکانات بسیار زیاد، استعدادهای توانا، مردمی فرهنگ دوست و فرهنگ پرور که خدمت به آنها برای من افتخار است.

استاندار کرمانشاه از راه اندازی دانشکده هنر در دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم به زودی دانشکده هنر را برای مردم فرهنگ دوست کرمانشاه راه اندازی کنیم.

در ادامه شهرام ناظری گفت: سالهاست که به دلیل مشکلات بسیاری همچون مجوزها و ... من کمتر توانسته ام در دیار خود حضور پیدا کرده و اجرای کنسرت داشته باشم.

وی افزود: امیدوارم با روی کارآمدن دولت جدید، شرایطی و امکاناتی مهیا شود که من بتوانم بیشتر به شهر و دیارم سر بزنم و کار موسیقی و دیگر فعالیت های فرهنگی هنری را انجام دهم.

گفتنی است: در پایان این مراسم تندیس مهر سال 92 به پاس خدمات انسان دوستانه شهرام ناظری در برگزاری کنسرت های خیرخواهانه ای برای جزامی های مهاباد و کودکان سرطانی شین آبادی به او اهدا شد./

برچسب ها: کرمانشاه ، اهدا ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.