اعتماد تم اصلی مستند «فصل هرس» است

لقمان خالدی، كارگردان مستند «فصل هرس» با نام پیشین «جی ام تی» گفت: در فیلم مسئله‌ای به نام اطمینان و عدم اطمینان وجود دارد كه به عنوان یكی از چالش‌های امروز ما در جامعه شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ این كارگردان درباره انگیزه خود از ساخت این فیلم مستند گفت: اعتماد تم اصلی این فیلم است كه یكی از چالش های امروز ما در جامعه نیز هست. در واقع عدم اعتماد مانع ایجاد بسیاری از اتفاق های خوب در جامعه شده است.
 
وی افزود: شخصیت اصلی فیلم من 11 سال برای دستیابی به این دارو تلاش كرده است و این تلاش كه برای من بسیار مهم بود دست‌مایه مناسبی شد برای ساخت این فیلم تا ضمن بررسی این مسیر طولانی شرایطی به وجود بیاید كه شخصیت فیلم این ادعایش را راستی آزمایی كند.
 
خالدی در خصوص برداشت خود از این مسئله نیز بیان كرد: سلول سرطانی سلولی است كه به علت كاركرد نادرس، بی‌رویه رشد كرده و كل بدن را فرا می گیرد. از نظر من عدم اعتماد در جامعه نیز می‌تواند با كاركردی نادرست به غده سرطانی در روابط اجتماعی تبدیل شود.
 
سایر عوامل این فیلم مستند عبارت اند از: نویسنده، تدوینگر و كارگردان: لقمان خالدی، تصویربردار: بهروز بادروج، صدابردار: تامی ایل بیگی، موسیقی: حبیب خزایی فر، صداگذار: حبیب آرمان، محقق: هدی ارشد ریاحی و لقمان خالدی، تهیه كننده: مهدی شامحمدی.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار