کرمان؛

90 میلیارد ریال اعتبار برای احداث جاده ریگان -جاسک

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در سفر به شهرستان ریگان گفت با ساخت جاده ریگان جاسک تحول شگرفی در زمینه اقتصادی در این شهرستان ایجاد خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ذکا اسدی افزود: تمام تلاش ما بر این است تا کلنگ احداث این
جاده در شهرستان ریگان زده شود وچندین روستا از
مزایای ان بهر مند شوند .

وی با اشاره به اینکه تا کنون 90میلیارد ریال اعتبار برای این مسیر اختصاص یافته است اظهار امیدواری کرد: با احداث ان تحول عظیمی در شرق استان در زمینه اقتصادی ایجاد خواهد شد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از مجهز ترین آزمایشگاه استان در ریگان بازدید واین ازمایشگاه را مورد بهره برداری قرار داد .

به گفته فرماندار ریگان برای ساخت این ازمایشگاه با زیر بنای 150متر مربع بیش از 4میلیارد ریال هزینه شده است .

امین باقری اظهار داشت: در این آزمایشگاه بیش از 70نمونه آزمایش انجام می شود که روزانه 100نفر مراجعه کننده به این آزمایشگاه خدمات خود را دریافت خواهند می کنند .

وی گفت: با راه اندازی این آزمایشگاه مجهز که در استان دومین آزمایشگاه مجهز می باشد از تردد شهروندان ریگانی به بم ومرکز استان جلوگیری شد .

همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از مرکز دیالیز ریگان بازدید نمود .

در این بازدید فرماندار ریگان گفت: این مرکز به همت شبکه بهداشت ریگان وکمک خیرین راه اندازی شده است که روزانه 10بیمار دیالیز از مزایای ان بهره مند میشوند.

باقری اظهار داشت برای راه اندازی این مرکز بیش از 5میلیارد ریال هزینه شده است که سه دستگاه دیالیز در این مرکز با کمک خیرین مستقر شده است .

اقای ذکا اسدی همچنین از باند دوم محور ریگان- ایرانشهر وروند ساخت ساختمان اداری شبکه بهداشت وساخت بیمارستان 32تختخوابی وفرمانداری شهرستان ریگان بازدید کرد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: احداث ، جاده ، ریگان ، جاسک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.