کرمانشاه؛

ضرورت تحول و نگاهی نو در بخش کشاورزی استان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تحول و نگاه نو در بخش تحقیقات کشاورزی گفت: امروز در بخش کشاورزی کشور نیازمند نگاه نو و فکر خوب هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛خسرو شهبازی درجلسه شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان گفت: باید تمام امکانات و پتانسیل های پژوهشی و آموزشی در راستای رفع نیازهای جامعه کشاورزی و اقتصادی کردن تولید دربخش کشاورزی به کار گرفته شود.

رییس شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان کرمانشاه بر ضرورت دستیابی به سرعت متناسب در پاسخگویی به نیازهای این بخش توسط پژوهشگران و کارشناسان حوزه تحقیقات و آموزش تاکید کرد.

شهبازی افزود: نیاز امروز کشاورزان دستیابی به آخرین یافته ها در سریع ترین زمان است و با توجه به نقش کشاورزی در اقتصاد ملی و تغییرات سریع اقلیمی، این خواسته منطقی و جزو وظایف است.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری موثر و بهینه از امکانات و پتانسیل‌های موجود برای افزایش اثربخشی دوره های آموزشی، خاطرنشان‌کرد: باید با تشکیل کارگروهی تخصصی نسبت به اندازه گیری اثربخشی دوره های آموزشی بر مبنای نیازهای روز کشاورزان و کارشناسان اقدام کرده تا با تکیه بر نتایج بررسی‌ها نسبت به رفع مشکلات و بروزرسانی آموزش‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، تحول ، نو ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.