کرمانشاه؛

یکی از نقاط قوت کرمانشاه برای سرمایه گذاری، امنیت بالای آن است

گردهمایی مشترک سرمایه گذاران صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران و عراق با حضور مهندس شعری مقدم معاون وزیر نفت، در استانداری کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه؛ مدیرعامل پتروشیمی کشور و معاون وزیر نفت گفت : این گردهمایی یک امر ضروری برای شناسایی و معرفی پتانسیل های این صنعت در کنار توانمندی های استان کرمانشاه می باشد

وی افزود:وظیفه ما ایجاد و تامین زیرساخت ها،جذب،حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران،راهنمایی آنها و زمینه ورود محصول تولیدی به بازارهای داخلی و خارجی است که تمام زمینه ها برای تحقق این وظایف آماده است.

مدیرعامل پتروشیمی کشور،امنیت بالای کرمانشاه را یکی از نقاط قوت آن ذکر کرد و گفت: که استان کرمانشاه بخصوص نقاط مرزی آن از امن ترین و مناسب ترین استان ها برای سرمایه گذاری است بویژه آنکه مرز مشترک طولانی با کشور عراق دارد و نزدیکترین نقطه کشور به بغداد و اقلیم کردستان است.

معاون وزیر نفت در ادامه بر لزوم ورود سرمایه گذار داخلی در بحث سرمایه گذاری تاکید کرد و بیان داشت:دوران پسا تحریم دوران خوبی برای سرمایه گذاری در بخش پتروشیمی است بخصوص در استان هایی مانند کرمانشاه که مشکلی از بابت تامین آب مورد نیاز صنایع پتروشیمی ندارند و از ویژگی مهم مرزنشینی نیز بهره مند هستند و اگر این زمینه فراهم شود ما هم شرایط مناسبی را برای حمایت از بخش خصوصی در این استان فراهم می کنیم.

وی در پایان گفت:در حال حاضر در اسلام آباد و قصرشیرین واحدهای پتروشیمی در دست احداث داریم و بیشترین تمرکزمان بر روی صنایع پایین دستی است که خوراک اولیه آنها در استان هم وجود دارد و بازار هدف آن نیز کشور عراق و اقلیم کردستان است و فرصت بزرگی را برای سرمایه گذاری در این استان بوجود آورده است که امیدوارم بخش خصوصی به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، نقاط ، قوت ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.