جاه‌طلبی داعش؛ فراهم کردن بستر مناسب برای مرگ این گروه تروریستی

هافینگتن‌پست در گزارشی نوشت: گروه تروریستی داعش با جنایات اخیرش، زمینه انهدام خود را فراهم کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هافینگتن‌پست در گزارشی نوشت: پس از اینکه گروه تروریستی داعش با انجام اقدامات اخیر خود از جمله بمب‌گذاری هواپیمای مسافربری روسیه و حملات تروریستی پاریس نشان داد فعالیت‌هایش از سوریه و عراق فراتر رفته، تغییر رویکرد قدرت‌های جهانی نسبت به این گروه اجتناب ناپذیر است. داعش همچنین ادعا کرده حملات تروریستی خود را به دیگر کشورهای اروپایی، آسیا و کشورهای خلیج فارس نیز گسترش خواهد داد.

اقدامات اخیر داعش و گروه‌های وابسته آن نشان می‌دهد، آنها علاوه بر دنبال کردن اهداف خود در سوریه (تأسیس یک خلافت جدید) برنامه‌های بین‌المللی را در سراسر جهان دنبال می‌کنند. جاه طلبی و غرور داعش، عکس العمل سریع قدرت‌های جهانی را در پی خواهد داشت که در نهایت به شکست این گروه می‌انجامد.

نگارنده در ادامه گزارش می‌نویسد: تمام کشورها برای حل بحران سوریه و در نتیجه شکست داعش به توافق رسیده‌اند. ترکیه، آمریکا، روسیه و عربستان سعودی در تلاش هستند تا اختلاف نظرها را کنار گذاشته و روی بحران سوریه تمرکز کنند.

نگارنده همچنین یادآور شد ایران کشوری است که در حل این بحران نقشی اساسی را ایفا می‌کند. این کشور با روسیه و دیگر کشورهای غربی برای شکست گروه تروریستی داعش متحد است.

نگارنده در پایان اینگونه جمع‌بندی می‌کند: جاه‌طلبی داعش، مرگش را فراخوانده است. ادعای این گروه مبنی بر نفوذ به کشورهای مختلف باعث شده این کشورها با جدیت بیشتری برای انهدام آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار