اردوغان : داعش تبدیل به تهدیدی علیه ترکیه شده است

رئیس جمهور ترکیه ‌گروه تروریستی داعش را تهدیدی برای کشورش دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی ترکیه؛ "رجب طیب اردوغان،" رئیس جمهور ترکیه، در یک گفتگوی تلویزیونی با بیان اینکه داعش در داخل و خارج از ترکیه و در مرزهای این کشور تبدیل به تهدیدی علیه ترکیه شده است ،‌ تاکید کرد: ما گام های مشترکی را به همراه نیروهای ائتلاف علیه داعش برخواهیم داشت؛ اما اینکه این گام ها چه زمانی برداشته شود، موضوع دیگری است.
 
اردوغان گفت: این موضوع را صریحا می گویم که دولت ما در منطقه ای که با موج تروریسم مواجه است، تا زمانی که به نتیجه برسد بی وقفه به مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد.
 
رئیس جمهور ترکیه  با اشاره به عملیات نیروهای دولتی علیه پ ک ک و اعلام مقررات محدودیت تردد در برخی مناطق در جنوب شرقی این کشور  گفت: در هر بخشی که مقررات ممنوعیت تردد به اجرا گذاشته شود،‌ تا زمان دستیابی به نتیجه بازرسی ها به صورت کامل ادامه خواهد یافت اما پس از برقراری آرامش متوقف خواهد شد.
 
اردوغان همچنین درباره نشست جی بیست در ترکیه گفت : برگزاری نشست گروه جی بیست در آنتالیا نگاه کشورهای جهان را به ترکیه تغییر داد.
وی تاکید کرد، نقش ترکیه پس از برگزاری اجلاس گروه بیست برجسته تر شد. ما این موضوع را در همه سرفصل ها و نشست های کاری به خوبی ارزیابی کردیم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
حتما میخواسته بگه داعش تبدیل شده به منبع درامد وثروت برای ترکیه وخانواده اردوغان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۴
سلام: اشی است که خودتان پخته اید حالا نوش جان کنید.
آخرین اخبار